2012. január 17., kedd

Egy magocska, amiből kinőhet valami.. Kásler kontra OTP Bank

Akár száz milliárdokat kell hogy visszafizessenek a bankok a devizahiteleseknek és a devizahitelekkel rendelkező önkormányzatoknak, egy bírósági ítélet alapján!

-2011december 8-án a bíróság ítéletében kimondta, hogy a devizahitel kezelési költségének devizában való megállapítása visszamenőleges hatállyal SEMMIS.

-"Az egyes fizetendő törlesztőrészletek forint összegét a Hitelező a Bank által alkalmazott, az esedékesség napját megelőző napon érvényes deviza ELADÁSI árfolyamon határozza meg, SEMMIS.

Az ítélet még nem jogerős. Az OTP Bank 2012 január 04-én fellebbezett a Békés Megyei Bíróság ítélete ellen, az ügy a Szegedi Ítélőtábla elé kerül.

Minden eddiginél nagyobb szükség van a nyilvánosság erejére, az emberek támogatására.

Kásler Árpád vagyok, a Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezetének (BAÉSZ) elnöke. Az ítélet közlése előtt ismertetni szeretném röviden a per előzményeit ===> Folytatás

12 megjegyzés:

  1. Árpi, kár hogy nem miniszterelnök vagy.

    mm

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz magneto, gratula.:)) Remélem összejön belőle valami , nekünk is jól jönne.

    VálaszTörlés
  3. Az hogy az esedékesség előtti napon érvényes vételi árfolyamon kell fizetni eladási helyett - feltéve ha jogerős lesz - eredménynek eredmény, s lélektanilag se utolsó dolog, hogy igenis pert lehet nyerni bank ellen, DE az igazi az volna, hogy a hitelfelvétel napján érvényes árfolyamon kelljen fizetni a törlesztőt. Még így is sántít a dolog, mivel ezek a hitelek csak a nevükben deviza-hitelek, amúgy semmi közük se az euróhoz, se a frankhoz, sem pedig a yenhez...
    tz

    VálaszTörlés
  4. Kis lépésekkel lehet ezt a szörnyet legyőzni. Tökéletes első lépés lenne, ha a kezelési költség és a vételi-eladási árfolyam nyerészkedésével kapcsolatban lehetne (illene!) nyerni.
    Hiába, a név kötelez, Árpád! :) Korunk csatáit leginkább szóban vívják...
    Gratulálok!

    Mantis, Te meg hol a jó nyavalyában kujtorogtál eddig?? :D

    TT

    VálaszTörlés
  5. mm. a kár haszonnal jár:-))
    Mantisz köszönöm, gondolom én vagyok még mindig magnetó, sebaj.

    Tegnap óta közel száz levelet kaptam, komoly "gyorsolvasni" őket, egy cikk formájában fogom megválaszolni, igyekezve lefedni a rengeteg kérdést, felvetést.
    Csak azt mondhatom, mivel nem spekulációs vagy más érdekből cselekszünk, igen kevés a valószínűsége hogy elbukjuk a küzdelmet és itt nem a perről beszélek, az csak egy kis szegmens. Mi nem Orbáni nemzetstratégiában gondolkodunk, de felesleges nagyon előre szaladni, szépen lépésről-lépésre.Á.

    VálaszTörlés
  6. Nincs mit árpi , ami jó az jó, elismerem. Látod amikor nem a postaszart pereled vagy a kis mágneseiddel játszadozol, egész jó dolgokra vagy képes. Így tovább ember.:)

    Ui.: Sajnos a cél még nagyon messze, Árpi. Ez a per ki tudja meddig elhúzódik még és a végkimenetel sem biztos hogy hepi lesz, de reménykedni azért szabad. A helyedben én konzultálnék Gaudiékkal mert velük komolyabb média nyilvánosságot kaphatna az ügy. Bár látom a kuruc már lehozta, az kezdésnek nem rossz.

    TT

    Egyéb dolgaim miatt kevesebbet voltam gépközelben, még jimbo redőnybirizgálását is fel kellett függesztenem egy időre. De visszatértem és párszor be is néztem mostanában, elvégre ezt az egész szaros kis blogot nekem köszönhetitek ez velorex is tuggya.:))

    VálaszTörlés
  7. Jó! Majd bővebben is, emésztem...
    Gyz/p

    VálaszTörlés
  8. Aszongya itten rögge a rádijó szinte örömkönnyekben úszva, hogy az izraeli kórházakat sikerült akkreditálni az európai és a magyar előírásoknak megfelelően, és ezért az ötödéves orvostanoncok izraelbe mehetnek gyakorlatot szerezni.
    Boldogan tette hozzá a megkérdezett fődoki, hogy a magyar orvosképzés rendkívül keresett az izraeliek számára, szinte véres verseny van a bejutásért.

    Hmm... miért nem vagyok meglepve?!

    De miért pont mindig és minden területen izrael neve merül fel? Hisz annyi másik ország van...
    Panka.

    VálaszTörlés
  9. Megnéztem Az Európai parlamenről a videókat. Nekem tetszett. Orbán is meg az is, hogy kiálltak mellette egypáran.

    Még ha színjáték lenne akkor is hatásos amit Orbán csinál - szerintem.

    Vannak szerintem jó elgondolásai ennek a kormánynak. Kíváncsi vagyok a Darányi tervre meg a többire. Mi fog kisülni belőle...
    Egy biztos : Én a hitelemet már végtörlesztettem és ha jól tévedek ebben a kormány keze is vastagon benne volt. Bíztató jelek vannak egyelőre.

    Persze a neheze még csak most jön.

    bukovinai.

    http://www.origo.hu/itthon/percrolpercre/20120118-orban-viktor-az-europai-parlament-magyarorszagrol-szolo-vitajam.html?pIdx=3

    VálaszTörlés
  10. HeJJ , vörheny!!! Egyre többen veszik át a hírt, ez jót jelent. Meg a fehér kéményseprők is alakítottak valamit. Alakul ez.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mantisz, neked véredben van a tetűség:-)Á.

      Törlés
  11. ugytudom? a haza arulas torvenyi teny allasa nem mar regen nincs sehol

    VálaszTörlés