2011. szeptember 23., péntek

A LÁNY, A LÓ ÉS A TÖKÉLETES SZÉPSÉG.

7 megjegyzés:

  1. Két hete vettük meg a pacinkat, ugyhogy igazán tudom értékelni a lány produkcióját.
    A természettel való közvetlen kapcsolat rendkívül fontos az EGÉSZséges élethez, és ehhez a ló kiváló társ, egy rendkívül érzékeny, okos lény.
    Szulthan

    VálaszTörlés
  2. És ami alegfontosabb az ilyen értelmes állatokban mint a ló és a kutya nem fogsz csalódni mint például a szerelmedben!

    VálaszTörlés
  3. Névtelen, soha nem a másikban csalódsz, az csak a látszat, maja. Ha ezt megérted, többé nem történik meg veled.
    Szulthan

    VálaszTörlés
  4. Nagyobbik lányomat vittem lovagolni múlt hétvégén, és szerénytelenség nélkül állíthatom, hogy úgy ült rajta, mint akit odateremtettek. Csodálkozott is az oktató kiscsaj.
    Nagyon büszke voltam rá! :)

    Rendszeresíteni szándékozom mostantól, nem árt ha a gyerek úgy nő föl, hogy van némi fogalma a természetről.
    (no meg az oktató csaj is megér egy misét... :)

    TT

    VálaszTörlés
  5. Ejj, ejj TT!

    és hozzá mit szólsz?:)
    http://w.kuruc.org/galeriaN/hir/abbasz_enszbead2.JPG

    VálaszTörlés
  6. Moon, gyerekkoromban nagyon furcsáltam, amikor megláttam a TV-ben egy afrikai embert. Ma már azt vallom, ami szép az szép, teljesen mindegy milyen színű. Ebből a szempontból jót tett nekem a liberalizmus (mán az igazi, nem az amit a szadeszék nyomattak).

    A filiszteus testvéreink ENSZ tagfelvétele meg külön öröm lenne, bár kétségtelen, hogy csak a Polip egy újabb szervéről beszélünk. Na mindegy, hátha van azért pár rendes tag is ott, aki a világbékét komolyan is gondolja (komolyabb hatalom nélkül persze).

    Régebben írtam egy cikket "Színekbe zárt sors" néven, ha gondoljátok leporolom kicsit, és ki lehetne tenni, mert egyre aktuálisabbnak tűnik...
    :)

    TT

    VálaszTörlés
  7. Tedd csak ki nyugodtan, TT.

    mm

    VálaszTörlés