2011. szeptember 20., kedd

HATÁRTALAN CINIZMUS, HATÁROZOTT ÁTVERÉS.

Remélhetően sok port fog felkavarni ez a kiszivárogtatott információ az Indextől (remélni mindig lehet), ezért hát én is kiteszem.

***

"Főnök, ma éjjel megint az álmodtam, hogy lebuktunk..."  
"Az Index birtokába került Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter levele, amit Reinhold Mitterlehner osztrák gazdasági miniszternek írt szeptember 15-én, múlt csütörtökön. A levél válasz az osztrák politikus egy nappal korábban kelt írására, amiben a külföldi politikus vélhetően a devizahitelek rögzített árfolyamon történő törlesztése miatt érdeklődött magyar kollégájánál.

„Fontos megérteni, hogy Magyarországon közel egymillió ember van kitéve a devizában való eladósodásnak. A kormány becslései szerint csak nagyjából tíz százalékuk tudna törleszteni a felajánlott árfolyamon”, nyugtatja meg Mitterlehnert Matolcsy. A nemzetgazdasági miniszter azt is hangsúlyozza a levélben, hogy a törlesztésre jelentkezés határideje 2011 vége, és hogy csak azok élhetnek a lehetőséggel, akik a rögzített árfolyam szintje alatt vettek fel deviza alapú jelzáloghitelt. Érdemes felidézni: Lázár János Fidesz-frakcióvezető még 200-300 ezer emberről beszélt, amikor szeptember 9-én ismertette a javaslatot.

Matolcsy György biztosítja az osztrák minisztert, hogy a kormány döntése nem alakítja át a meglevő hiteleket, és nem kötelezi a bankokat arra, hogy forint alapú hiteleket biztosítsanak a törleszteni kívánóknak. Ez a bankok döntése marad. A levél arra is kitér, hogy a törlesztés lehetősége nem a külföldi tulajdonú pénzintézetek ellen szól, hanem az egész magyar bankszektort érinti. (...)" 

Forrás 

75 megjegyzés:

  1. Amúgy érdemes megjegyezni, hogy amennyiben ilyen bizalmas levelet csak egy magas pozícióban lévő fideszes szivárogtathatta ki, komoly törésvonalak lehetnek már a párton belül. Bizonyára nem minden kapitány örül annak, amikor észreveszi hogy a tábornok idegen érdekeket képvisel.

    mm

    VálaszTörlés
  2. Mózi,

    A WikiLeaks-ben is volt egy ilyen infó, miszerint Kósa Orbán helyére pályázik, valamint ha jól emlékszem még Pokorni az, aki nem ért egyet Orbán dolgaival. Ha lesz időm, akkor előkeresem kurucról!

    VálaszTörlés
  3. Pont most olvastam én is a zindexen, de csak ez jutott eszembe erről:
    Ha Matolcsy tökös magyar nemzeti vezető lenne, akkor kapásból magyarul válaszolt volna az osztrák kérdezősködő (értsd: belepofázó) komának.

    TT

    VálaszTörlés
  4. Valamit azért nem értek: ha jól tudom, Ausztriában németül beszélnek, Matolcsy levele az osztrák miniszternek pedig angolul van... Senki sem tud németül Matolcsy minisztériumában vagy talán meg akarjuk sérteni az osztrákokat vagy micsoda?

    mm

    VálaszTörlés
  5. TT. Saját nemzete nyelvén semmiképpen se ír egy gyarmat politikusa egy idegen politikusnak. Csak hogy akkor már írhatna akár a címzett nyelvén is, nem igaz? Vagy talán már végképp nem polkorrekt használni hívatalos színten a nemzeti nyelveket (legalábbis a mi politi-kuss-aink szempontjából) az EU birodalomban, ahol a birodalmi nyelv az angol?

    VálaszTörlés
  6. Lehet, hogy nem lennék jó diplomata, de én magasról szarnék ilyen pozícióban a másik pozíciójára, és még akár matyóhímzéses levélpapírt is használtam volna a kedves magyar sorok körül. :)

    Tartalmilag egyébként meg mi a lófszt magyarázkodik ez a Matolcsy?
    Kezd elegem lenni belőle, hogy nekünk mindenkinek ki kell nyalnunk a seggét.
    Persze az rendben van T.kormány, hogy a magyar állampolgár a zsidó multinál megkeresett lóvéját megfejeli a zsidóktól felvett hitellel, s a zsidók plázájában költi el??
    Így nem lehet nemzetgazdaságot építeni kéremszépen.
    Még a végén igaza lesz Kertésznek. Genetikailag alattvalónak akarják a magyart, csak szolgának.
    No de ez a dolog, ami eddig még soha senkinek nem sikerült. Remélem most sem fog!

    TT

    VálaszTörlés
  7. Szerintem sokkal valószínűbb, hogy az osztrákok szivárogtatták ki a dolgot.Á.

    VálaszTörlés
  8. TT. Ez az egész "svájcifrankalapú" átverés nem más, mint kábé egy millió olyan család kifosztása, amik a magyar középosztály javarészét képezték amikor felvették a hitelt. Számomra nyilvánvaló hogy az egész svindli célja a magyar középosztály kibelezése és nem szabad elfelejteni, hogy köztük akad bizonyára sok zsidó is. Ezek az emberek mindent el fognak veszíteni: az akkori megtakarításukat (ami már a bankok zsebében van) és az ingatlant amit nem tudnak tovább törleszteni. Mivel ezek az emberek szinte mind szakképzettek, sokan el fogják hagyni az országot és ezáltal jócskán növekedni fog azok aránya, akik nem képesek újra éleszteni a jövőben a nemzeti gazdaságot: idősek, szaképzetlenek, segélyfüggőek, betegek... Mi ez, ha nem merénylet a nemzet ellen, azok apolitikusok pedig, akik segítenek ezt elkövetni sima terroristák?

    mm

    VálaszTörlés
  9. Az is lehet, Árpi, de szerintem lehetnek téglák is a narancsarisztokráciában, legalábbis remélem.

    mm

    VálaszTörlés
  10. Biztos vagyok benne, hogy a fideszen belül is vannak rendes tevékeny magyar emberek, akik tettrekészen vállalták a feladatot anno, és talán fogalmuk sem volt a polipról.
    Sőt olyanok is lehetnek, akik kifejezetten ellenzik a birodalomépítő, vagy a Német Zsolt féle filoszemita irányt.

    Vagy ne legyek ennyire naiv?

    Ez a Matolcsy tipikus példája annak a megfizetett bábnak, aki szívesen eljátssza a szerepét...

    TT

    VálaszTörlés
  11. mm. kinek a téglái? Ez itt a kérdés. Az enyém, a tied? A polipé, netán a csótányé. Ugyan már , ez a rendszer úgy rohadt ahogy van. Felettébb sok érdekes infó lát napvilágot mostanság ami a zsebnapóleont illeti. Egyik féreg rágja a másikat ami jó, ami rossz az az, hogy nincs előkészülőben az ami leválthatja mindezt, mert ha valaki a róvásmozgalomba bízik akkor már régen rossz.Á.

    VálaszTörlés
  12. Nem tudom kinek a téglája, Árpi, de szerintem mindenki így vagy úgy kézben van már a magyar politikában és államigazgatásban. A lényeg az, hogy Viktor király egyre paranojásabb és hisztérikusabb legyen, mert így egyre jobban kibújik majd a szög a zsákból és egyre többen fognak kiábrándulni belőle. Meggyőződésem, hogy nincs veszélyesebb belső romboló erő az ország számára, mint a nemzetközi bankárok által távirányított narancs hatalom.

    mm

    VálaszTörlés
  13. Ahogy elnézem a jobbikos parlamenti hozzászólásokat, azért hallani néha olyanokat, amelyek érintik a komolyabb témákat (pl. tegnap Volner és Z.Kárpát tartalmasan elemezték ki a devizahitel problémakörét, persze a fideszes képviselők röhögése mellett), de valamiért úgy gondoltam annak idején, amikor szavaztunk, hogy mostanra már egy komoly népmozgalom alakul ki a jobbik vezetésével. Hát sajnos nem ezt látni!

    S hogy ez elsősorban a kormány vakoló kommunikációjának köszönhető, vagy a jobbik alapvetően betagozódott - egy szinten megállt - politikájának, vagy esetleg mindkettőnek egyszerre, azt döntse el a nyájas olvasó...

    Árpád, szerintem meglenne már az emberanyag a váltáshoz, de az utóbbi évek kitartó aknamunkája tönkretette és szétszeletelte még a legkiválóbb kezdeményezéseket is, pláne azokat amelyeket eleve széthúzás céljából hoztak létre.
    De Te mit, vagy kiket javasolnál egy nagyobb horderejű esemény esetén? A TEMPO-t? Nem nagyon ismerik. MNFK? Na ne.
    Talán az lehetne a megoldás, hogy sok sok kis szervezet egy közös fórumba tömörülne, ahol mindenféle eddigi ellentéteket félredobva ki lenne jelentve: EGY A CÉL! A FELSZABADÍTÁSUNK.
    De nem látom ennek gyakorlati lehetőségét, annyiféleképpen jár az agyunk, ahányan vagyunk ebben az országban - az ilyen blogok kiváló mintavételei ennek a ténynek.
    Szóval arra akarok kilyukadni, hogy egy valóban vezéregyéniség nélkül minden közösködési kezdeményezés el fog halni.
    Vezéregyéniség, akire valóban érdemes hallgatni meg nincs, vagy nem fedi fel magát.
    Posta emlegette sokszor, hogy ne várj a vezérre, légy Te magad az! Ez szép és jó, meg megfontolandó, csak ez ahhoz vezet, hogy a legbutább emberek fogják önmagukat kikiáltani kiskirálynak, és csak mélyül a káosz.
    Én mindenesetre várom az igazi királyt, de nem biztos, hogy emberként fog megjelenni.

    TT

    VálaszTörlés
  14. TT. Morvai Krisztina lehet egy ilyen karizmatikus és valóban nemzeti vezér, megérzésem szerint. Persze, ez csak egy "megérzés", egy remény.

    mm

    VálaszTörlés
  15. Nem is tudom móz... A magyar vére érzelmessé tette, a zsidó vére meg jó logikával áldotta meg. Amikor azonban a kettő nincs összhangban, akkor jön a Kriszti-hiszti. De hát mit csináljunk, nőből van, persze hogy az érzelmein keresztül gondolkodik, ami egyébként is a magyarokra úgy általában jellemző..

    Mindenesetre a mostani arrogáns de buta fszfejeknél mindenképp jobb lenne.

    TT

    VálaszTörlés
  16. S jó hír, hogy ahogy én látom a zsidók nem igazán kedvelik Krisztinánkat. :)

    TT

    VálaszTörlés
  17. mm. ilyenkor elszáll az agyam és a higgadtságom. De ezt már kiveséztük egyszer megint nem fogom. Ha Te Morvaiba látod a megváltót akkor a baj sokkal nagyobb mint gondoltam.
    TT. persze hogy megvannak a vezetők, hiszen nem arra gondoltam, hogy most kellene megszülni őket. Én nem úgy látom mint Te, hanem mindenhonnan összeszedni azokat akik már bizonyítottak valamilyen szinten és kiveszik részüket a folyamatokból, hiszen csak így lesz változás, mert lehet várni hogy majd jön a Nibirú és majd akkor , de nagyon. Az elvégzett munka számít semmi más.Á.

    VálaszTörlés
  18. Árpi. A nők majdnem mindig bátrabbak és odaadóbbak mint a férfiak. Ideje átadni nekik a hatalmat még mielőtt minden romokba dől.

    mm

    VálaszTörlés
  19. Vona vagy Morvai, mindegy lenne, igaz ember mindkettő, csak hát a magyarok nem nagyon akarnak felsorakozni mögöttük, még mindíg bíznak ormányban. Ez a gond. Lehet még mindíg nem elég nagy a szar.

    Árpi te meg inkább kussolj, hülye vagy de nagyon...:)

    VálaszTörlés
  20. Így van Mantis, még mindig nem elég nagy a szar, de már nem kell sokat várni.

    mm

    VálaszTörlés
  21. Szerintem nem hülye Árpi, de Te sem vagy az Mantis. Inkább értelmesen használd a Jóistentől kapott eszedet, ne az ilyen felesleges kúrogatásokra.

    TT

    VálaszTörlés
  22. Figyelj Mantis, személyeskedtek amióta csak színre léptetek Motóval együtt. Ami eddig volt az kutya füle mindahhoz ami ezután lesz. Hadat üzenek a Jobbiknak és nem kicsit. Bizonyítékom van arról, hogy Motó napi kapcsolatban áll a Jobbikos képviselőkkel. Ilyen féreggel csak féreg koketálhat. A háborút ti akartátok én vevő vagyok rá. Amit Posta csinál az kutya fasza ahhoz képest ami jönni fog.
    Barátsággal,Á.

    VálaszTörlés
  23. Uh.MotoMantis.Jön a véres megtorlás.

    Magyarok Felelős Nemzeti Ormánya

    Mfnk fura banda,
    nemzetmentő kft,
    alakuló üléséről,
    közvetít majd a TV.

    Posztos Sanya a szóvivő,
    Kossuth-térre jegyezte,
    de csak a férfipisilő
    megérdemelt helyére.

    Megkérdezem Alexandert,
    svájci völgy-e Simmental,
    máskor ne vegyél be gyógyszert,
    mielőtt whiskey-t innál.

    Kósher Árpád a bank szektor
    rettegett nagy Sír kánja,
    jó ötletet adott egykor,
    átbaszott,de nem bánja.

    Ne fizessél vissza semmit,
    svájci frankot,eurót,
    annál hamarabb elveszít,
    mindenki kocsit,kecót.

    Valamiből meg kell élni,
    jól tudom és belátom,
    csak nem kell meghülyíteni,
    húsz embert a portálon.

    Kik őmiatta éheznek,
    emlékeznek nevére,
    hisz más lakásba költöztek,
    Szalka alsó felére.

    VálaszTörlés
  24. mm. én nem kérdőjelezem mg a nők bátorságát. Két és fél évvel ezelőtt negyven ezer szorólapot hordattam szét ahol hivatkoztam arra, ha már nincsenek bátor férfiak akkor a nőkre számíthat már a haza. A lényeg itt nem a bátorságon van, hanem a megalkuváson és karrier építésen a haza oltárán. Én tiszteletben tartom a nézetedet de egyetérteni vele nem tudok. Morvai kiváló tehetséggel van megáldva, de semmi több, semmi olyan ami a nemzet megmentését szolgálná. Eltérő vélemények mindössze, mm. De gondolkozz már el rajta légy szíves milyen jellemmel rendelkezik, ha ő a legvehemensebb zsidózók egyike akinek Isten tudja hány zsidó férje volt. Nem szeretném ezt az alacsony IQ témát tovább boncolni, de ez a véleményem. Férgek gyülekezete lett az egész.Á.

    VálaszTörlés
  25. Kapolcs, Isten hozott, tehetséged nincs de botcsinálta költőnek megfelelsz. Bohócokra mindig szükség van. Véres megtorlásról szó sincs, bár tudom hogy szeretnétek ilyet olvasni, próbálkoztatok is rendesen az email jelszóm feltörésével rendesen, de nem sikerült, pedig igen egyszerű. Á.

    VálaszTörlés
  26. Köszike.+nyugtattál.Jah,majd el felejtettem.Barátsággal,és áldás.

    VálaszTörlés
  27. Kapolcs, én is majd elfelejtettem, a féllábad jól van?Á.

    VálaszTörlés
  28. Akár nyithatnánk egy külön oldalt Morvai néven, hátha ez segítene rajtunk?!Á.

    VálaszTörlés
  29. A féllábam jól van,a falábamat most faragtam szilvából,de előtte főztem 50 liter pálinkát a termésből.

    VálaszTörlés
  30. Árpi. Szerintem csak két tehetség kell egy nemzeti vezérnek: lelki tisztaság és lelki erő. A többi csupán részletkérdés és mindenképpen csapatmunka. Nem azt állítom, hogy Morvai rendelkezik e két tehetséggel, de az a megérzésem, hogy igen.

    mm

    VálaszTörlés
  31. Árpi

    Én még a legutóbbi pert sem hevertem ki erre megint támadsz? :((( :DDD
    Nem kell így begerjedni amúgy sem. Majd jön holdsütötte muffocska és szépen kitöröl minden hszt ami nem teccik.

    VálaszTörlés
  32. Ezzel teljes mértékben egyetértek mm. Viszont nekem nem megérzésem, hanem azt állítom, hogy nem és minden tőlem telhetőt megteszek annak érdekében, hogy ne húzhassanak csőbe még egyszer embereket.Á.

    VálaszTörlés
  33. Ezt hogyan állíthatod ilyen határozottan, Árpi?

    mm

    VálaszTörlés
  34. Mantis, pert miféle pert? Valamiről lemaradtam volna? Ja arról! Értem Mantis, nyugi fiacskám, nemhiába költöztetek más címre, hehehe.Á.

    VálaszTörlés
  35. Árpád!

    Te mit tettél efraim ben posta honlapján?
    Talán nem arra biztattad a jó népet h ne fizessenek vissza semmit,mert az mfnk intézkedik?
    Sokan voltak akkor akik már utolshow stádiumosak voltak.Ezek az emberek már offoltak az életben.
    Én emlékszem...

    VálaszTörlés
  36. mm. az elmúlt négy év történéseiből és az előélet tanulmányozásából, egyébként volt szerencsém személyesen is beszélni vele. mm. hidd el nem áll szándékomban meggyőzni Téged.Á.

    VálaszTörlés
  37. Kapolcs, kérlek szembesíts ezzel! Én voltam az aki kifogásoltam a sárga csekkek nem befizetéséről szoló indítványt! Tökfej!
    Azt viszont fenntartom aki már nem tudja fizetni a hiteleit az szüntesse be a fizetést teljesen és intézkedjen a menekülő utvonalról, mer a bankok és végrehajtók rengeteg embert lépre csaltak, hogy csak ennyit vagy annyit fizessenek havonta és akkor nem fogják felmondani a szerződést. Mindnek felmondták. Ide figyelj kis jobbik bérenc, én nem spekulálok és számítgatok, mindent magam finanszírozok, BAÉSZT , polgármesteri választást, nem, költségvetésből és fekete pénzekből. Csak Gyulán az elmúlt 11 hónapban négy ember akasztotta fel magát amint megkapta a végrehajtási végzést, a legidősebb 42 éves volt. Amit a jobbik csinál az lófasz, ennyit én is megcsináltam egymagam, sőt ennél többet, állami költségvetés nélkül.
    Meggyőződésem, hogy a jobbik ugyanúgy lepaktált a háttérhatalommal mint az összes többi politikai szereplő. Kis féreg, tudom, hogy hergelni akartok és ezt talán kedvelem is, legalább lesz okom arra, hogy úton útfélen rugdossam a jobbikos árulókat. Tudod a legjobb reklám a szájhagyomány és hála Istennek itt helyben ez nem gond. Nemhiába gyűjtöttem be egymagam hatszor annyi szavazatot mint a hét jobbikos együttvéve, ja el ne felejtsem, polgármester jelöltséghez szükséges kopogtatókat nem is tudtátok itt összegyűjteni. Gondolom ezért keresett meg a jobbik innovációs osztályának vezetője és írta azt , hogyha sikerül eladnom a találmányomat akkor továbbra is szeretnék tartani velem a kapcsolatot. Kis suttyók, hát ezt elbasztátok.Á.

    VálaszTörlés
  38. Ami a Jobbikot illeti, a párt elnöke és alelnöke (de valszeg nem csak ők a párton belül) is felvettek nagy banki hiteleket szép tágas-napos-zöldövezeti-budapesti lakásokra ahogy bejött nekik a parlamenti képviselő manna és mivel tudják, hogy a bankok hasraütésre szabják ki a törlesztő részeket, bizony van okuk kussolni a politikai kérdésekben és különösen ami a hitelsvindlit illeti. Így (is) lehet megfogni a pártpolitikusokat.

    mm

    VálaszTörlés
  39. "Nemhiába gyűjtöttem be egymagam hatszor annyi szavazatot mint a hét jobbikos együttvéve, ja el ne felejtsem, polgármester jelöltséghez szükséges kopogtatókat nem is tudtátok itt összegyűjteni."

    Apád büdös faszát gyűjtöttél te marharépa. 8000ik lettél gyulán asse tuggyák ki vagy. Csak egy újabb öntelt buzgómócsing aki erőtlen és totál dilettáns. :) Ugyanúgy méregeted magad a Jobbikhoz mint posta tyutyu. Mert a csicskaságod és az egód így együtt csak egy ilyen hisztis netpaprikajancsit eredményez.
    A mágneses vibrátorod meg nem kell a kutyának sem, fogd mán fel.

    "Kapolcs, kérlek szembesíts ezzel! Én voltam az aki kifogásoltam a sárga csekkek nem befizetéséről szoló indítványt! Tökfej!"

    Látod ez a te szinted,. Faszfej!:)) Nagyon értelmes és megfontolt javaslat volt, emlékszem még rá. Úgy hírlik néhány családot sikerült az utcára segítenetek vele.

    VálaszTörlés
  40. mm. azt hiszem már írtam, de ismétlés a tudás anyja, 2009 tavaszán a bank behívott a vezető irodájába és felajánlotta, hogy egy számomra nagyon kedvező feltételeket tudna biztosítani, mindössze annyi lenne a kérése, hogy a négy fal között maradjon és úgy kellene hozzáállnom a BAÉSZ tevékenységéhez. El hajtottam őket a sunyiba. Ilyen kis pártocska férgek hiába ugrálnak nekem, nem tényezők. Valószínű, hogy ha elfogadom az ajánlatot az lett volna az első lépés a madzagon való rángatásomhoz. Lehet most minden adón én mondanám a tutit a hitelekkel kapcsolatban, ezzel ellentétben, nincs két hete, hogy az MTV híradó stábja interjút készített velem, a feljelentéssel kapcsolatban, természetesen nem közvetíthették le. Az ilyen kis jobbikos férgek csak azt érik el, hogy egy fokozattal feljebb kapcsolok.Á.

    VálaszTörlés
  41. mantis, úgy hírlik???!! Még jó hogy nem most kaptad sms-ben:-))Ez annyira stílszerű lenne.Á.

    VálaszTörlés
  42. A kutatóim is mondhatták volna...:)) Attól még igaz és az érintettek nem is nevettek rajta gondolom. Valójában ti Jimbóval ugyanúgy visszaéltetek a kiszolgáltatott emberek hiszékenységével mint ormányék. Csak ti kicsiben, csicska módon. Szóval te csak ne Jobbikozz árpika mer meffejellekittalszol.

    VálaszTörlés
  43. Mantis, azért mégis én tettem büntető feljelentést csalás és uzsora miatt, a jobbik biztos nem ért rá. Önköltségből Mantis, nem az adófizetők pénzén virgonckodom. Te max a lábadközét fejelheted meg, de azt nagyon.

    VálaszTörlés
  44. Ha nem lennél ilyen rusnya vörhenyes pojáca, lehet veled fejeltetném meg csak a móka kedviééé...:P

    VálaszTörlés
  45. HATÁRTALAN CINIZMUS, HATÁROZOTT ÁTVERÉS.

    Tökéletesen illik rád.

    "Kapolcs, kérlek szembesíts ezzel! Én voltam az aki kifogásoltam a sárga csekkek nem befizetéséről szoló indítványt! Tökfej!"

    Én nem így emlékezem,de talán TT,és Mózi tud rá reagálni.

    "Ide figyelj kis jobbik bérenc, én nem spekulálok és számítgatok, mindent magam finanszírozok, BAÉSZT , polgármesteri választást, nem, költségvetésből és fekete pénzekből. Csak Gyulán az elmúlt 11 hónapban négy ember akasztotta fel magát amint megkapta a végrehajtási végzést, a legidősebb 42 éves volt."

    Jah a jobbiktól havi fixem van,amivel könnyen viccelek.Nemcsak Gyulán,de a JOBBIK-nál sem tudják ki vagy.
    Nah pont arról beszéltem,azok a szuicidok nem maguktól lettek öngyilkosok.

    "Amit a jobbik csinál az lófasz, ennyit én is megcsináltam egymagam, sőt ennél többet, állami költségvetés nélkül."

    El is kerülte a figyelmemet,h Gyulán Kósher Árpádnak Hívják a polgármestert.

    "Meggyőződésem, hogy a jobbik ugyanúgy lepaktált a háttérhatalommal mint az összes többi politikai szereplő. Kis féreg, tudom, hogy hergelni akartok és ezt talán kedvelem is, legalább lesz okom arra, hogy úton útfélen rugdossam a jobbikos árulókat."

    Kérlek ne báncccsss,fiatal vagyok még a halálhoz.

    "Tudod a legjobb reklám a szájhagyomány és hála Istennek itt helyben ez nem gond."

    De ki a fax az a Kásler Árpád?
    Biztosan echte szász felmenőkkel rendelkezel,mint posta.Ugyi?Még te szapulod a zsidót?Vicces.Mint psota.

    "Gondolom ezért keresett meg a jobbik innovációs osztályának vezetője és írta azt , hogyha sikerül eladnom a találmányomat akkor továbbra is szeretnék tartani velem a kapcsolatot."

    Jah.Tipikus.Mint irma.Auch.

    Üdv,béke.Úgyis mondhatnám shalom.

    VálaszTörlés
  46. Itt csemegézhetsz jobbikos.....


    Szia Árpi!

    Ahogyan azt sejtettem nekünk nem lesz pénzünk a találmányodat megvenni.
    Remélem sikerül az üzletet összehoznod, .....................................a Csányi-ügyben azt valószínűleg el tudjuk intézni.
    A többiről pedig beszéljünk, ha túl vagy az eladáson.

    Üdv:
    Feri

    VálaszTörlés
  47. Imádtam ezt a blogot. De mint mindegyiket, agyonb@sszák a kommentelők. Gondolom ez a céljuk. Vagy elkezd a szerző masszívan moderálni, vagy elveszi még a lehetőségét is a kommentelésnek, vagy lezüllik a blog egy személyeskedő szardobálássá.

    B@sszátok már meg, 12 évesen a kis-focipályán is különb szinten ment az oltogatás. Bárcsak élne még a párbaj intézménye. Kib@szott szájhős banda. Tőletek aztán szétrohadhat az ország, elég itt osztani az észt. F@szom is tele van már.

    Akinek nem inge...

    koda.

    VálaszTörlés
  48. koda, teljesen igazad van. De azért a csendes olvasgatással, nem sokban járulsz hozzá a közöshöz. Ha állást foglalsz valami mellett akkor azzal inkább.
    Tudod, ez az átka annak, ha teljesen moderálatlanul bárki beleböföghet és ekkor jelennek meg a fizetett pártkatonák, akik válogatatlan ripacskodással, személyeskedve vagdalkoznak. Azt írod, hogy van ahol agyon moderálják a hozzászólásokat. Ez történik ha nem. De neked ettől nem kell tartanod itt legalább is, mert nem sűrűn járulsz hozzá, hogy legyen hozzászólás, értelmes, amit olvassunk.

    Az ügyeletes pártügynököknek éppen ez a célja, hogy levigyék a színvonalat. Erre vagy reagál az ember vagy nem, de ez sem ennyire egyszerű. Ha nem reagál, akkor az ilyen csendes olvasók mint Te is azt mondják, biztos vaj van a fején, ha reagál, akkor ez színvonalatlan honlap és így már el is érték az ügynökök a céljukat. De azt mondom, hogy így van ez jól, akit az ilyen elrettent, az kapcsoljon az ATV-re.Sokkal nagyobb itt a baj, mintsem mimóza lelkek esti ingyen olvasó igényét kielégítsük. Majd ha hozzáteszel a közöshöz, kritizálhatsz. A kritika hasznos, ha értelem van mögötte. Á.

    VálaszTörlés
  49. Figyi Kapolcs!

    Én igyekszem nem személyeskedni, a megrázó stílusom nem neked szólt, hanem a meddő és színvonaltalan párbeszédnek. Olvass vissza kérlek, mint magyar erkölcsiséggel megáldott ember, és szégyelld magad, ha indokolt. Egyébként senkit nem zargatnék el, se jogom, se lehetőségem nincs erre.

    Mindenesetre motó oldalát láttam egyszer, annak a létezését semmi nem indokolja (és semmivel sem magyarázható). Bárki, aki vele közösséget vállal, minimum gondjai lesznek Isten színe előtt. Hallgass a szívedre, amit az enged neked, azt bátran megteheted, annak függvényében lesz a számadás.

    A nevem pedig koda, nem skoda. Nyilván ezt te is tudtad, nem egészen értem, miért alacsonyodsz mégis ide. Továbbra is tartom, hogy óvodás a szint.

    VálaszTörlés
  50. Árpád, rád is reflektálok. Posta honlapján volt pár elfogulatlan hozzászólásom, mintegy építő jelleggel. Mikor Motónál olvastam vissza önnön megjegyzésemet, megmagyarázhatatlan környezetben, akkor úgy éreztem, tiszta lelkem az ördög karmába került. Azóta sprórolok a hozzászólással.

    De ne ítélj meg. A mikrokörnyezetemben megteszek mindent, ami tőlem telik, hidd el, csupán értékrend kérdése, hogy az itt megnyilvánuló szardobálásba belefolyik-e az ember, vagy nem. A nemzet mentése nem ezen fog múlni.

    koda.

    VálaszTörlés
  51. Én határozottan élveztem ezt a kis csevejt, mely a szokásosnál most finomabbra sikeredett!
    :I
    TT

    VálaszTörlés
  52. "Motónál olvastam vissza önnön megjegyzésemet, megmagyarázhatatlan környezetben, akkor úgy éreztem, tiszta lelkem az ördög karmába került. "

    BWAAAAHAHAHAHAHAAHAHAAAH!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  53. Ha ezzel neked örömet okoztam, már megérte. Ha egyet kívánhatnék, az lenne, hogy ne tudjak a létezésetekről. Mert így folyton azon gondolkodom, ennyi gonoszság hogy szorulhat bele emberekbe.

    koda.

    VálaszTörlés
  54. Beszéljünk inkább arról, hogy miért születnek, születhetnek ilyen levelek nálunk. Milyen posztot tölt itt be az osztrák gazdasági miniszter? A monarchia egy ideje felbomlott, ha jól tudom... Persze az is lehet, hogy ez már az Európai Egybesült Államok című tragikomédia próbaelőadása. Talán a közös hivatalos nyelv is az angol lesz...

    Azt mindenesetre furcsának találom, hogy pont egy ilyen témát próbálnak az itt írogatók szét offolni. Mózi saját vagy hozott írásaira érdemes figyelni, ezért inkább a cikkre koncentráljunk.
    Nem szeretném bírálni sem a FIDESZT, sem a Jobbikot, de valóban furcsa, ami történik mostanában nemzetmentés címszó alatt...

    VálaszTörlés
  55. Koda mester!

    Miért gonoszság az,ha nem hiszünk (embereknek),és mert hamis prófétának tartjuk őket,minden eszközzel próbáljuk is ezt bebizonyítani.
    Nem szentesíti a cél az eszközt?Nem minden megengedett?Pedig még be sem vetettünk néhány eszközt.Engem a jó vezérel,mert nem engedhetem becsapni felebarátaimat.Áldás.

    VálaszTörlés
  56. Én nem tulajdonítok sem a levélnek, sem a kiszivárgásnak különösebb jelentőséget. Már amennyiben nincs különös jelentősége a fidesz köpönyegforgatásának. Egyik arca a népé, másik a gazdié. Nincs ebben semmi új. Az jobban érdekel, hogy mire megy ki a kizsigerelős játék, amiben minden, hangsúlyozom MINDEN parlamenti párt részt vesz. Színház az egész parlament, és színész benne minden párt. Kitűnően játsszák a szerepüket, mi meg szép lassan elfogyunk. Egy pesti ismerősömmel beszélgettem, mondom neki, hogy az áfaemelős gém még a fidesztől is gusztustalan. A válasza kb az volt, hogy "ó, emelgetnek ezek folyton, blabla, úgyis minden csak drágul, blabla, amúgy is magyaráztak valamit adósságháborúról...". Akinek nem mar a húsába az eseményláncolat, az ennyit fog fel belőle.

    koda.

    u.i.: ha ezen múlik bármi, többet kommentelek.

    VálaszTörlés
  57. Kapolcs!

    Nem megengedett minden eszköz. Ha azt hiszed igen, tévedsz. Tapasztalatból mondom, vezettem antioldalt. Előbb utóbb felemészt, pedig én kultúrkörnyezetben tettem, amit tettem.

    Ne hitegesd magad. Felebarátaidat emberi módon is meg tudod védeni, akit pedig nem, nos nem vagy Isten, talán őket nem is kell.

    Tudod én nem akarom, hogy megmentődjön bárki is. Én annak örülnék, ha felnőtté válna az emberiség, aki nevel gyereket, érti miről beszélek. Terelni lehet, de ez drasztikus (és erkölcstelen) beavatkozás. Valamint értelmetlen is. Akinek az ilyen stílus nyeri el a tetszését, azzal akkor sem vállalnék közösséget, ha ettől ébredt fel postaködből. Vedd észre, hogy épp egy olyan oldalon beszélgetünk, amely ugyanazt teszi, mint motó, de kultúrkörnyezetben.

    Becsaphatjuk magunkat, de minek?

    koda.

    VálaszTörlés
  58. Kapolcs, ugyanez vezérel, nem hiszünk embereknek, mert hamis prófétának tartjuk őket és itt kezdődik az indián tánc a belső viszály amelyet kívülről táplálnak.Az hogy minden eszköz megengedett igencsak nem magyar virtusra vall.
    A választások alatt voltam én minden, csak szép és jó nem. Chavez ügynöke, Putyin kitartottja stb. Ilyen aljasságokhoz folyamodott a fiesznyik többség, rajtatok jobbikosokon már meg sem lepődök, nektek igazán sokat kell még kaparni és gerinctelenebbül, hogy elérjétek a mostani hazaárulók szintjét.

    Milyen posztot tölt be az osztrák miniszter it??? Velorex és milyen posztot tölt be Soros itt? Alig két-három hete nyújtott be egy indítványt az OTP a Békés megyei bíróságra, feketén fehére leírva, pecséttel ellátva, hogy a devizahitelek következményét Soroson kívül senki sem láthatta. Ezt még letagadni sem lehet, pláne nem kimagyarázni. A Jobbik meg remeg a poziciókért,a hatalomért amely hatalmat nem a nemzet érdekében használja.Egy konkrétumot mondjon valaki amivel a jobbik hozzájárult ahhoz hogy a nemzetnek valóban jobb legyen és ezt vessétek össze azzal az irdatlan pénzösszeggel amibe kerül a nemzetnek a jobbik.
    Az EU képviselőket is valójában mi fizetjük, úgy ahogy az összes EU pályázatnak és támogatásnak nevezett átverést. Mert a magyar állam egy hatalmas apparátust működtetve (APEH) behajtja az adót hatalmas költségek árán és annak egy részét autómatikusan utalja egy EU számlára, majd az állampolgárok hatalmas bürokrácia és pályázati díjjak révén megpróbálják lehívni a SAJÁT pénznek egy töredékét.

    Az osztrákokról meg annyit, hogy nyolc héttel ezelőtt tárgyaltam magas beosztású tisztviselőkkel Grácban, szarba sem nézik az Orbán kormányt. Most mit kellett volna tennem, nekem védeni ezt a lyukas mundért?Á.

    VálaszTörlés
  59. Koda. Én is úgy gondolom, hogy színjáték már az egész magyar politika, beleértve a rovásírás versenyeket szervező Jobbikot. Kommentelj csak nyugodtan tovább, ettól él egy blog. Ami Moto blogját illeti, az már szerintem az elmezavar területéhez kapcsolódik, egy afféle blog-monstrum és miközben nem jót tesz ilyesmi a Jobbiknak, Mantis sem kimondottan jót tesz Motonak azzal, hogy ilyen monstrum blogot támogat.

    mm

    VálaszTörlés
  60. A cikkre térve, ha felelevenítem az osztrákokkal való megbeszélést és a reakciójukat a magyar kormányról,, akkor 99%, hogy tőlük szivárgott ki ez a kis hírecske, amely szerintem ugyanúgy megy a süllyesztőbe, mint a többi botrányos megnyilvánulás a politikusok részéről.Valami más kell, hogy a mérleg súlya átbillenjen.Á.

    VálaszTörlés
  61. Árpi. Van valahol Brüsszelben egy olyan ájrópai térkép, ahol az uniós tagállamok nevei mellett különböző szarkasztikus bejegyzések vannak. Emlékszem arra, hogy Ausztria mellett vmi olyasmi van, hogy "a nép aki nem szereti az Európai Uniót". Talán ezért is ilyen népszerűtlen Zorbán az osztrák kormány szemében, hiszen valszeg Viktornál nincs elkötelezettebb lakája az EU-nak.

    mm

    VálaszTörlés
  62. mm. lehet, viszont ami bántó volt, hogy nemcsak a kormányról volt ilyen véleményük hanem a magyarokról is. Nem Kertész stílusban de hasonló, polkorektebben. S mivel nyelni képtelen vagyok, azt válaszoltam egy szaftos megjegyzésére az illetőnek, hogy hihetetlenül jól ismeri a magyarokat én is éppen ilyen vagyok, ezért vagyunk különbek másoktól. Mondanom sem kell, hogy üzlet nem jött létre, de így kellett ennek lennie. Bármi áron nem.Á.

    VálaszTörlés
  63. Emellett, az osztrákok történelmi okok miatt nem igen tisztelik Magyarországot, hiszen a magyar nemesek az osztrák birodalom címeres lakájai voltak sokáig. Vagyis az osztrák kormánynak valszeg sokkal nagyobb gondot jelentene az, hogy a Raffeisen bank pénzt veszít Magyarországon, minthogy a magyar hitelesek felkötik magukat. Matolcsy gyorsan meg is nyugtatta az osztrák kormányt: szó sincs arról, hogy a magyar hitelesek érdekében hátrányos kormány intézkedések legyenek a bankok felé. Sajna a magyar nép sorsa senkit sem izgat túlságosan, saját qrmányát talán a leg kevésbé.

    mm

    VálaszTörlés
  64. Ja igen erről hallottam valamit.Hazaérkezésedkor majdnem építettek is neked egy diadalívet a gyulai rajongóid.
    De komolyan kasar,ua csinálod mint posta.Csak fényezed magad naphosszat.Ezért nem fértetek egymás mellet.Ebenguba mindakettő.
    Mint egy klasszikus mondta vala,Az is rozsdás...

    VálaszTörlés
  65. koda, erre mit reagálhatok, hogy ne legyen eleged a blogból? Mára elég volt hagyom érvényesülni a jobbikosokat. Lehet már holnaptól csak rovásírásban kommunikálhatunk, úgyhogy hajrá, lehet indítani a tanfolyamokat, hozzá veszünk cifra dolmányt és úgy megyünk majd a tescóba, de az árak is menjenek majd rovásra.Á.

    VálaszTörlés
  66. Hagy már a picsa'ba Árpi! Ne reagálj rá. Te tudod az igazat? Az miért nem elég? Ha hazudik, lelke rajta. Ha te hazudsz, akkor a tied. Senkin nem segít, ha belemegy a netpaprikajancsi szerepkörbe, hogy egy klasszikust idézzek ;)

    "az osztrákok történelmi okok miatt nem igen tisztelik Magyarországot"

    Istenem, de várom a pillanatot, mikor egyetlen árva történelmi okot találunk, hogy mi se tiszteljük őket...

    VálaszTörlés
  67. TT.

    Itt válaszolnék a felvetésedre:
    Magam azért csatlakoztam Posta Imréhez, mert az alapvető kérdésekben alapvetően egyetértettünk!
    Alapvetően! Kész, kiforrott helyzetértékeléssel csatlakoztam, amely itt-ott az információk hatására csak némileg módosulhatott!
    Részedről viszont üres dicsekvésnek tűnik, ahogy felhozod, hogy a Posta-alomból származol.
    Fordulj privátban mm-hez, Ő tisztában van a jelenlegi helyzettel, valamely okból nem érdeke a nyilvános valós helyzetértékelés, vagy csak egyszerűen túl sokat tud a nem publikus információkból, s ha nagylelkű lesz hozzád, ad némi valós eligazítást.
    Részemről ezt a vitát befejeztem, reménytelennek találtalak.
    Gyöngyösi Zoltán/piskota

    VálaszTörlés
  68. Piskota, én viszont reménykedem benne, hogy egyszer lesz még jobb kedved is. :)

    Más téma, de idevág:
    "Nem szólhat bele az EU a legmagasabb általános áfakulcs mértékébe - erősítette meg egy, a brüsszeli Európai Bizottság mellett dolgozó áfa-szakértő az Indexnek."

    Bakker, még a végén igaza lesz Postának abban, hogy mi vagyunk a kísérleti telep az EEÁ kiépítéséhez.
    Ami itt "átmegy", az máshol is át fog.

    Nem baj, hadd lohadjon csak az eu-birkák elkötelezettsége.

    TT

    VálaszTörlés
  69. Orbán Viktor: "Megcsináljuk, amit húsz év alatt senkinek sem sikerült"

    Ez igaz Viktor! Egy több évtizede szépen előkészített, megágyazott helyzetben sikerült fű alatt létrehoznod a szalon-diktatúrádat, EU-lakáj.
    Beért az Oxford-i gyümölcs.

    "Ha Magyarország nem lesz európai, de legalábbis regionális termelési központ, akkor az országnak nincs jövője a következő 15-20 évben" - Mondod Te!
    Én egy kicsit módosítanám:

    Ha Magyarországnak nem lesz magyar, de legalábbis regionális Kárpát-medencei kormánya, akkor az országnak nincs jövője a következő 15-20 évben.

    TT

    VálaszTörlés
  70. Miféle termelésről beszél ez? A magyar ipar már nem létezik, amit a multik itt összeraknak, abból csupán néhány tízezer balkánbéres és bizonytalan munkahely van a magyarnak, de még adót sem igazán fizetnek ezek a cégek. A magyar mezőgazdaság is haldoklik, mivel a magyar paraszt csak a töredékét kapja meg annak az uniós támogatásoknak, amit felvesznek a nyugat-európai (francia, olasz, német, holland, stb) termelők. Miről beszél ez az ember, egyáltalán miféle valóságban él?

    mm

    VálaszTörlés
  71. Beszélhetnénk arról is, hogy a NAV mi a retkes p...nak akar olyan járulékot beszedni emberkéktől, akik igénybe sem veszik az egészségügyi szolgáltatást?? Visszamenőleg?!!!!
    Majd én is szolgáltatok és mindenkinek kiküldöm a számlát! Üdv: A

    VálaszTörlés
  72. Már több, mint egy éve van hatalmon Orbán és a legnagyobb igéretéből mi lett? 10 év alatt 1 millió munkahely, az annyi mint százezerrel több munkahely minden évben. Ezzel szemben a munkanélküliség növekedett csak tavaly óta és a közmunkaprogram sem működik a Gyöngyöspata-féle kirakatokon kívül. Nem is beszélve a "két hét alatt" helyreállított közbiztonságról és a cigányság felzárkóztatásáról "óóóriási" szakképzési programokkal. Ez az egész hazugságshow ami folyik az országban immár húsz éve kezd nagyon fárasztó lenni.

    mm

    VálaszTörlés
  73. Nem baj Árpi, ezzel a sok fasza intézkedéssel csak indukálják, hogy minél több ember kezdje keresni az ollót, amivel elvághatja a polip rátekeredett szálait. Energia, élelem, gyógyászat, stb. Minél előbb függetlenedik a tömeg az "intézményesített társadalomból", annál jobb. Vissza kell találni a természetes közösségi szintű lokál-gazdaságra, de ez nem azt jelenti, hogy nomád módon sátrakban kellene élni, hanem okosan szervezve megoldani helyben mindet, amit csak lehetséges. Lázálom? Vízió?
    Nem az, de jócskán vissza kell adni a mesterségesen feltáplált igényeinket.
    Kismillióan dolgoznak/gondolkodnak már ezeken a
    dolgokon, előbb-utóbb meglesz az eredménye.

    És ahogy szoktam emlegetni, én örülök ezeknek a megszorításoknak, mert minél jobban szorítják össze a hatalom öklét, annál többen csúsznak ki az ujjaik közül. Az Élet utat tör!

    TT

    VálaszTörlés
  74. A BAÉSZ a mai MEGYEI HÍRLAPban...

    http://beol.hu/bekes/gazdasag/vegtorlesztes-aki-tud-elne-vele-401526

    http://beol.hu/orszag-vilag/gazdasag/a-devizahitelesek-nagyjabol-egyotode-kepes-a-vegtorlesztesre-401702

    VálaszTörlés