2010. december 13., hétfő

Big Brother is watching you!

Több oka is van, hogy ezt a rövid bejegyzést ideteszem. Az első oka az, hogy eltelt két nap az előző cikk megjelenése óta, és időszerű egy újabb írást megjelentetni. A másik oka az, hogy az év vége nekem is sok munkát jelent a hétköznapi életemben, ezért nincs sok időm velős írásokon törni a fejem, néha kénytelen vagyok mások tollaival ékeskedni. A harmadik ok a legérdekesebb...

Ma a böngészőm előzményeit megnyitottam, hogy egy korábban megnézett oldalra visszatérjek, és az első volt a listában az a link, amit most ide teszek. A baj csak az, hogy korábban soha nem láttam még ezt az oldalt...
Sokan biztosan azt gondolják, hogy olcsó poén amit most leírtam, de nem az...  Ettől függetlenül érdemes elolvasni a linkelt írást.

Itt van hát a link: Titoktan

10 megjegyzés:

  1. Ez kicsit olyan, mint amikor a wikileaks bejegyzéshez írtam egy hszólást amiben az amcsi cionista diplomatákat említettem és aztán a CONSULAT szót kellett begépelnem, hogy megjelenjen a hszólás. Véletlen? Talán igen, talán nem. Az mindenestre tuti, hogy már minden gondolkodó blogot figyelik és talán néha a figyelő manócska élvezi, hogy egy kicsit ijesztgethet is. Elvégre mindnyájan emberből vagyunk, még big brother antennái is...

    mm

    VálaszTörlés
  2. Miért nem szóltál, hogy nem láttad ? :)

    Én már rég láttam és el is küldtem ide-oda. A postaimre.com-ra is elküldtem, de ott a "rengeteg" építő jellegű hozzászólás közt elveszett.

    Egyébként volt ott olyan érzésem, hogy amikor betettem egy linket aminek valami értelme is volt, akkor "egyesek" minden erejüket össze-szedve elkezdtek valami teljesen másról hadoválni és szét flammelték a hozzászólásokat.
    Így aztán a jó kis linkek elúsztak. többször javasoltam, hogy ez ellen mit kéne csinálni, de a kutyát se érdekelte. Így hát el is ment a kedvem tőle, hogy értelmes dolgokat írjak oda.
    Inkább beírom más-más blogokra. Úgy is terjed az információ.

    A Julius Andan könyvet azért ismered ugye ? Mert az is egy alapmű a témában.(Nem az a lényeg, hogy ki írta, hanem az, hogy igaz-e ami a könyvben van. És szerintem nagyrészt igaz)

    http://tisztanlatastitkok.com/forum/sites/default/files/a.vilag_.a.szinfalak.mogott.pdf

    bukovinai.

    VálaszTörlés
  3. Eltűnt innen a reggeli hozzászólásom ?

    bukovinai.

    VálaszTörlés
  4. Bukovinai,
    spamnek minősítette a rendszer a hozzászólásodat, de most már látható..
    Bocs a kellemetlenségért!

    VálaszTörlés
  5. A Julius Andan könyvet elolvastam, magvas gondolatok vannak benne...

    VálaszTörlés
  6. Jó, hogy nektek még van időtök könyveket olvasni. Én már sokszor egy cikknek is nehezen gyűrkőzök neki, mert sajnálom azt az öt-tíz percet, és általában csak a végén derül ki megérte-e. :))
    Egy filmnek viszont már nagyon jó ajánlásúnak kell lennie, hogy rászánjam azt a másfél órát...

    TT

    VálaszTörlés
  7. Világ a színfalak mögött mai napig az egyik favorit könyv nálam is, még barátnőm küldte el anno. Mindenkinek ajánlom azóta is.

    moonlight

    VálaszTörlés
  8. TT

    ezzel én is így vagyok. Nemrég estem haza, ebédeztem, meg vacsoráztam is egyben, most itt ülök a gép előtt fél-egy órát aztán lassan megint lehet menni tollasbálba.

    Sokszor ennyiből áll egy nap. Ha most nekiállnék olvasni tuti egy fél óra múlva beájulnék.
    De filmnézésen is.

    Kraft

    VálaszTörlés
  9. OFF

    http://www.sg.hu/cikkek/78802/az_internetsemlegesseg_eltorlese_mellett_all_ki_a_cisco

    Sajnos egyre életszerűbbnek kezd tűnni az internet cenzúrázása... Az én munkahelyemen szintén blokkolva vannak az oldalak websense-zel(torrent oldalak,kuruc,youtube stb.), mondjuk ennek is vannak kiskapui:)

    moonlight

    VálaszTörlés
  10. Az Internet cenzúrázása jelenleg is működik :

    http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_censorship

    bukovinai.

    VálaszTörlés