2012. február 27., hétfő

Tornádó a Napon

Ismét elképesztő felvételeket sikerült rögzítenie a NASA-nak. A kavargó plazma nagyobb lehet, mint a Föld! (Videóval)
A lenyűgöző videót ismét különösebb kommentár nélkül tesszük közzé, hiszen a látvány ezúttal tényleg többet ér ezer szónál. A Nap felszínén örvénylő, forró gázokból álló "tornádót" - földi társaiktól eltérően -  természetesen nem a szél, hanem mágneses mezők  örvénylése tartja életben - ami megint csak arra enged következtetni, hogy a minket körülvevő világunkban ismert a jelenségek más és más körülmények között képesek szinte hihetetlen változatossággal és módon megjelenni, formát ölteni.
A felvételt a NASA SDO műholdja készítette:

http://www.youtube.com/watch?v=PE8FIduAu6k 

Forrás:
http://www.idokep.hu/hirek/tornado-a-napon

Készülődik a Napunk.
Úgy tűnik, a Föld-Anyai dorgálásból nem értettek egyesek, akkor jöjjön egy Atyai ! :)
S ahogy Navarre barátunk csatornáján keresztül érkezett az üzenet:

"A legmélyebb barlang, a legerősebb vár és a legmagasabb felhő sem lesz
menedéked előlem, mert három napig én leszek a Föld, én leszek a vár és
én leszek az Égbolt is. S akik önként szolgálnak téged, hát azok is a
sorsod választották mindannyian.

Te törvényeket használsz, én törvényeket írok.
Hogy állhatnád te utamat?

Míg én itt vagyok,
Új Rendet ebbe a Világba te nem hozol.

Én hozom az Égit
."

Ennyit a föld alá ásott bunkerekről...
Tán csak kívánatos lenne már befejezni végre ezt a háborúsdit a Földön, nemde?!
Ellenkező esetben még "véletlenül" pofán találnak verni itt néhány uraságot.

TT

2 megjegyzés:

  1. @ TT

    Érdekelne, hogy honnan van ez az idézet.

    Ö.T.

    VálaszTörlés
  2. http://www.youtube.com/watch?v=LSjeCb5C-eE&feature=player_detailpage#t=2825s

    TT

    VálaszTörlés