Tisztelt Országgyűlés!
A Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezete, immáron negyedik éve zárt kapukat dönget, a magáncsőd intézményének bevezetését illetően.
Ezúton ismételten felszólítjuk Magyarország Kormányát és az Országgyűlést, hogy soron kívül, tűzze napirendre, a magáncsőd intézményének a bevezetésére irányuló egyeztetéseket, mégpedig ennek alapját az Amerikai Egyesült Államokban működő magáncsőd intézményének a rendszere kell, hogy adja. Tiltakozunk a jelenlegi magáncsőd tervezete ellen amely, felügyelő gyámság alá helyezné az adóst évekig, ez újabb állami apparátus felduzzasztásához vezetne, amely a költségvetés növelését vonná maga után. Az Egyesült Államokban működő, magáncsőd intézmény rendszer, az egyik legrégibb és legjobban bevált a világon, ez kell, hogy az alapját képezze, a Magyarországon bevezetendő rendszernek is.
A PSZÁF adatai szerint, tavaly szeptember végéig közel 150 ezer lakossági jelzáloghitel-szerződés volt 90 napon túli késésben, a Központi Hitelinformációs Rendszerben pedig több mint 830 ezer magánszemélyt tartottak nyilván 90 napon túli, minimálbér összegét meghaladó hitelintézeti tartozással.
Mára már bebizonyosodott, hogy az adósok többsége nem volt felelőtlen, hanem a pénzintézetek visszaéltek az emberek pénzügyi ismereteinek hiányosságával és hosszú lejáratú, tisztességes kamatozású, jelzálog fedezetű hitelek helyett, valójában egy tőzsdei fogadásra hasonlító, devizaspekulációs ügyletet adtak el, hitelezés címén. Ráadásul bizonyított tény az is, hogy kivétel nélkül, minden devizaalapú hitelezést folytató pénzintézet, azzal érvelt e konstrukció mellett, hogy öt évre visszamenőleg kimutatta a forint és deviza közötti stabil árfolyam viszonyt. Azt viszont egy bank sem mondta a hitelfelvevőknek sem, írásban sem szóban, hogy ez az árfolyam stabilitás egy mesterséges, védelmi sávnak volt köszönhető és nem a szabad piac által generált árfolyam viszony. Mindezt a Magyar Nemzeti Bank 2011. november 3.-án elismerte. Ez a tény, a szerződésekben foglalt ügyletre komoly és súlyos kihatással van, ami el volt rejtve a hiteligénylők elől.
-2-
Tisztelt Országgyűlés, a törvényhozásnak e vészes időszakban igen nagy a felelőssége. Több ezer ember lett öngyilkos a devizahitelezés okozta ellehetetlenülés és kilátástalanság következtében. Eme kilátástalanság egyik oka, pontosan a magáncsőd intézményének hiánya. Magáncsőd, melyben magánszemélyek megtarthatják tulajdonuk egy részét (a törvényalkotók dolga meghatározni, mely részét ), mely tulajdon a magányszemély túlélését, a társadalomba való illeszkedését szolgálja. Több Amerikai Elnök is igénybe vette a magáncsőd intézményét, de még Henry Ford autógyáros is. A magyar állampolgárok miért vannak megfosztva ettől a lehetőségtől?
A magáncsőd lehetőségére azért van szükség, hogy újrakezdhessék az életüket mindazok, akik a devizaalapú hitelbuborék áldozatai lettek. Elvesztették az évekig befizetett összegeket, a fedezetül szolgáló ingatlant, a mozgásukat, biztosító gépkocsijukat, és még évekig vagy évtizedekig több millió forintos követeléseket támasztanak feléjük a bankok, holott a hitelfolyósításoknál ők mérték fel a fedezetül szolgáló jelzálogot.
Magyarországon, ily mértékű kereskedelmi hitelezés megengedhetetlen lett volna a magáncsőd lehetősége nélkül. Ennek hiányában több ezer ember kényszerült az ország elhagyására, mivel nem kapnak esélyt az újrakezdésre, ugyanis az újrakezdéshez szükséges eszközöktől is megfosszák őket a végrehajtók. Ebben az értelemben egy magyar állampolgárnak kevesebb joga van, mint egy kft-nek! Az nem lehetséges, hogy egy millió család rossz döntést hozott, csak néhány bankár döntött jól! Az sem lehetséges, hogy minden önkormányzat rossz döntést hozott, csak néhány bankár döntött jól!
Tisztelt képviselők, hozzák létre Magyarországon az amerikai mintára megalkotott magáncsőd intézményét!
Kásler Árpád a Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezetének elnöke.
Kelt, Gyulán 2012. 03.10-én
Eredeti teljes cikk:http://kaslerarpad.hu/?p=608#more-608
A Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezete, immáron negyedik éve zárt kapukat dönget, a magáncsőd intézményének bevezetését illetően.
Ezúton ismételten felszólítjuk Magyarország Kormányát és az Országgyűlést, hogy soron kívül, tűzze napirendre, a magáncsőd intézményének a bevezetésére irányuló egyeztetéseket, mégpedig ennek alapját az Amerikai Egyesült Államokban működő magáncsőd intézményének a rendszere kell, hogy adja. Tiltakozunk a jelenlegi magáncsőd tervezete ellen amely, felügyelő gyámság alá helyezné az adóst évekig, ez újabb állami apparátus felduzzasztásához vezetne, amely a költségvetés növelését vonná maga után. Az Egyesült Államokban működő, magáncsőd intézmény rendszer, az egyik legrégibb és legjobban bevált a világon, ez kell, hogy az alapját képezze, a Magyarországon bevezetendő rendszernek is.
A PSZÁF adatai szerint, tavaly szeptember végéig közel 150 ezer lakossági jelzáloghitel-szerződés volt 90 napon túli késésben, a Központi Hitelinformációs Rendszerben pedig több mint 830 ezer magánszemélyt tartottak nyilván 90 napon túli, minimálbér összegét meghaladó hitelintézeti tartozással.
Mára már bebizonyosodott, hogy az adósok többsége nem volt felelőtlen, hanem a pénzintézetek visszaéltek az emberek pénzügyi ismereteinek hiányosságával és hosszú lejáratú, tisztességes kamatozású, jelzálog fedezetű hitelek helyett, valójában egy tőzsdei fogadásra hasonlító, devizaspekulációs ügyletet adtak el, hitelezés címén. Ráadásul bizonyított tény az is, hogy kivétel nélkül, minden devizaalapú hitelezést folytató pénzintézet, azzal érvelt e konstrukció mellett, hogy öt évre visszamenőleg kimutatta a forint és deviza közötti stabil árfolyam viszonyt. Azt viszont egy bank sem mondta a hitelfelvevőknek sem, írásban sem szóban, hogy ez az árfolyam stabilitás egy mesterséges, védelmi sávnak volt köszönhető és nem a szabad piac által generált árfolyam viszony. Mindezt a Magyar Nemzeti Bank 2011. november 3.-án elismerte. Ez a tény, a szerződésekben foglalt ügyletre komoly és súlyos kihatással van, ami el volt rejtve a hiteligénylők elől.
-2-
Tisztelt Országgyűlés, a törvényhozásnak e vészes időszakban igen nagy a felelőssége. Több ezer ember lett öngyilkos a devizahitelezés okozta ellehetetlenülés és kilátástalanság következtében. Eme kilátástalanság egyik oka, pontosan a magáncsőd intézményének hiánya. Magáncsőd, melyben magánszemélyek megtarthatják tulajdonuk egy részét (a törvényalkotók dolga meghatározni, mely részét ), mely tulajdon a magányszemély túlélését, a társadalomba való illeszkedését szolgálja. Több Amerikai Elnök is igénybe vette a magáncsőd intézményét, de még Henry Ford autógyáros is. A magyar állampolgárok miért vannak megfosztva ettől a lehetőségtől?
A magáncsőd lehetőségére azért van szükség, hogy újrakezdhessék az életüket mindazok, akik a devizaalapú hitelbuborék áldozatai lettek. Elvesztették az évekig befizetett összegeket, a fedezetül szolgáló ingatlant, a mozgásukat, biztosító gépkocsijukat, és még évekig vagy évtizedekig több millió forintos követeléseket támasztanak feléjük a bankok, holott a hitelfolyósításoknál ők mérték fel a fedezetül szolgáló jelzálogot.
Magyarországon, ily mértékű kereskedelmi hitelezés megengedhetetlen lett volna a magáncsőd lehetősége nélkül. Ennek hiányában több ezer ember kényszerült az ország elhagyására, mivel nem kapnak esélyt az újrakezdésre, ugyanis az újrakezdéshez szükséges eszközöktől is megfosszák őket a végrehajtók. Ebben az értelemben egy magyar állampolgárnak kevesebb joga van, mint egy kft-nek! Az nem lehetséges, hogy egy millió család rossz döntést hozott, csak néhány bankár döntött jól! Az sem lehetséges, hogy minden önkormányzat rossz döntést hozott, csak néhány bankár döntött jól!
Tisztelt képviselők, hozzák létre Magyarországon az amerikai mintára megalkotott magáncsőd intézményét!
Kásler Árpád a Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezetének elnöke.
Kelt, Gyulán 2012. 03.10-én
Eredeti teljes cikk:http://kaslerarpad.hu/?p=608#more-608
" Több ezer ember lett öngyilkos a devizahitelezés okozta ellehetetlenülés és kilátástalanság következtében."
VálaszTörlésCsak legyetek öngyilkosok! Másra úgyis gyávák és bénák vagytok!
Kedves Kaslerarpad azt uzenem ezeknek az embereknek hogy ne legyenek idegesek mert ha megfelelo a rezgesszintjuk akkor gyorsan ugy se lessz szukseg nekik hazra mert akkor kepesek lesznek egy magasabb rezgesu dimensionba atkerulni amikor eljon hamarosan a dimension shift ideje. Kitartas!
VálaszTörlésLucifer
velorex, amint elkezdett száguldani a honlapod úgy igazából, megjelentek a szeretetrezgők, akik valójában, a hatalom fizetett sajtófigyelői. Az ő feladatuk lerontani mindennek a színvonalát, mint például itt ezek a névtelen luciferek. Ahol és amikor komolyra kezdett volna fordulni valamely kezdeményezés, ott mindjárt megjelentek a szeretet rezgők, az ufo szakértők és még sorolhatnám. Én ezt egy huszárvágással megelőztem, nem adok lehetőséget, a hsz.-ra. Nálam azzal próbálkoznak, hogy feltörik az oldalt és kizárnak a szerkesztésből, de mindennek ellenére azért elketyereg a honlapunk. Szóval csak annyit akarok ezzel mondani, hogy jó úton járhatsz, járhatunk, ha megjelent itt is a férgese. Főleg hogy közel száz ezren nézték itt meg az EP botrányos videót, ez valószínű csípi valakik szemét. Na de sebaj, mi már kaptunk elég könnygázt...Á.
VálaszTörlés"... mégpedig ennek alapját az Amerikai Egyesült Államokban működő magáncsőd intézményének a rendszere kell, hogy adja."
VálaszTörlésAzért itt felmerül néhány kérdés. Először is az, hogy miért kellene nekünk az USA-t utánozni. Ha nem tévedek, akkor ott sokkal nagyobb a csőd, mint itt.
Másodszor, ha a csődeljárást intézményesítik, az azt jelenti, hogy a társadalomban a csőd olyan szintet üt meg, ami a lakosság nagyrészét érinti.
Márpedig, ha ez így van, akkor nem beszélhetünk semmilyen gazdaságról és ideje lenne felülvizsgálni, hogy mi értelme a munkának.
A csőd ugyanis azt bizonyítja, hogy minden eddigi "munkának" nevezett tevékenységünk hiábavaló és értelmetlen volt.
@ Á
Nyílván azok túráztatják magukat, akiknek a háza ég. ... :)))
Ö.T.
Ö.T. nem tudom mit értesz az alatt, hogy azok túráztatják magukat, akiknek a háza ég és miért kell ezután nevető szájakat tenni, de a kérdéseidből ítélve, abszolút nem is érted sem a lényegét a témának, sem az okát, sem pedig a szükségességét. Ahhoz, hogy egyenként mindenkinek a hiányosságait pótoljam, még nekem sem telik sem erőből sem időmből. Ennek ellenére, nagyon röviden igyekszem válaszolni. Általában csak olyanról nyilatkozom, amit ismerek és értek. Ismerem és értem az amerikai magáncsőd intézményét és tapasztaltam annak pozitív hatását és nélkülözhetetlenségét. Azért az amerikait ajánlom, mert az a legrégebbi a világon és az működik a legjobban, bár azt is próbálják folyamatosan nyirbálni. Az amerikai problémákat (állami szinten) ne keverd a hétköznapi emberek szintjével.
VálaszTörlés"Márpedig, ha ez így van, akkor nem beszélhetünk semmilyen gazdaságról és ideje lenne felülvizsgálni, hogy mi értelme a munkának." Na ez meg már annyira marhaság, hogy minden további magyarázat rá felesleges. Pontosan a magáncsőd lehetősége, adja meg a munka értelmét. Ennek hiányában már az emberek nem vállalhatnak hivatalosan munkát mert nincs értelme, amit keresnek, azt a buborék tartozás miatt lenyúlják tőlük, de azt hiszem ezt elég érthetően leírtam a cikkben....Á.
Én sem értem Kásler Á., hogy mit remélsz a magáncsőd intézményesítésétől,
Törlésilletve hogy az miben jelentene megoldást.
Talán az érintettek a hitelek szándékos bebuktatása után megtarthatják a házaikat??? Na nyílván, hogy nem.
"Pontosan a magáncsőd lehetősége, adja meg a munka értelmét."
Szóval a munka értelme a magáncsőd lehetősége lenne???
Javasolnám ezt a kérdést szavazásra bocsátani !!!!
Attól tartok, hogy kevés támogatója lesz. ... :)))
Na de komolyra fordítva a szót, Kásler úr, ha a bebuktatott hitelesek megkapják a magáncsőd lehetőségét, az csak annyit jelent, hogy "jól kib@sztunk veletek", de azért még hagyunk benneteket teljes anyagi kiszolgáltatottságban vegetálni. (egy darabig)
Magyarra fordítva ez annyit tesz, hogy az eddigi lakástulajdonosok már csak bérlők lesznek a saját házaikban és nem hivatalosan elismert tulajdonosok.
Na de vizsgáljuk meg a kérdést az alapjaitól!
Ha pl. elültetünk 1 darab krumplit, akkor a termés kb. 10 db krumpli lesz, ami ugye egyértelműen nyereséges.
Ezt a tevékenységet csak úgy lehet veszteségessé tenni, ha "felülről" eleve olyan mértékben határozzák meg a krumpli árát, hogy ne legyen értelme ültetni.
Az iparban is hasonló a helyzet. Egy termék árának fedeznie kell az előállítási költségeket + valamekkora hasznot, hogy egyáltalán érdemes legyen vele foglalkozni.
Az amerikai példa azért nem helytálló, mivel az amcsi állam tökig csődben van Kásler úr, és az amerikai polgárok lakáshiteleit "valakik"
ugyanúgy bebuktatták, mint nálunk.
""Márpedig, ha ez így van, akkor nem beszélhetünk semmilyen gazdaságról és ideje lenne felülvizsgálni, hogy mi értelme a munkának." Na ez meg már annyira marhaság ... "
Kérném az indoklást is Kásler úr !!!!
Szerintem ugyanis, ha egy állam munkaképes polgárai akár a mezőgazdaságban, akár az iparban termelő tevékenységet folytatnak, abból sohasem keletkezhet negatív érték, azaz tartozás, mert akkor nem éri meg, precízebben fogalmazva teljesen fölösleges.
Ö.T.
ÖT, a "magáncsőd" valóban azt jelenti, hogy az illető azután már hazaviheti a fizetését (ha van munkahelye). Ameddig nincs magáncsőd védelme alatt az eladósodott, addig ugyanis tovább dézsmálják a hitelezők az esedleges jövedelmét vagyis gyakorlatilag ingyen dolgozik ha dolgozik. Azonban, ennek meg van az ára: ha pl egy bedőlt devizahiteles megkapja a magáncsőd esernyőt, semmiképpen sem hivatkozhat már a devizahitelek törvénytelensége ellen, hogy esetleg valahogy megmentse az ingatlanját, mert a magáncsőd alapvető feltétele az, hogy előzőleg az illető bele egyezzen a vagyona árverésében, elsősorban a hitelből vásárolt ingatlan vagy ingóság végleges elvesztésében és ez a kötelezettség már nem a bank felé áll, hanem a magáncsőd eljárás önkéntesen elfogadott feltétele. Magyarán, ezzel minden feloldást megkapna a bank aki el akar venni olyan ingatlant/ingóságot amit már részben (gyakran nagy részben) kifizetett már a hiteles és csak azért nem tudja teljesen kifizetni, mert olyan mértékben (és törvénytelenül) megváltoztak a törlesztési feltételek (ez a devizahitelek nagy átverése). Szal a magáncsőd elsődleges nyertesei a bankok lennének és persze a cinkos politika, akik így véglegesen fel lennének oldozva a devizahitelek gaztettje ügyében.
Törlésmm
"Szal a magáncsőd elsődleges nyertesei a bankok lennének ... "
TörlésNa ez a lényeg mm.
Most már csak az a kérdés, hogy a Kásler úr tudja-e, hogy kiknek dolgozik? ... ;)
Ö.T.
Fiuk, bírom amikor valaki tanácsot oszt, nyilatkozik és megmondja a tutit arról amiről halvány lila gőze sincs. Ö.T. Kásler úr tudja kinek dolgozik! Á.
TörlésNamost akkor jöhet a lényeg is, Á.
TörlésTörtént itt néhány kérdésfelvetés az üggyel kapcsolatban, amire - mint "szakértő" - "elfelejtettél" válaszolni.
A "tuti" az kb. az lenne, hogy a banki adósok egzisztenciális védelme nem egy Kásler Árpád feladata lenne, hanem az államé, tekintve hogy kb. egymillió állampolgára durván át lett b@szva.
Azonkívül a cikket nem én írtam - szóval az esetlegesen felmerülő kérdésekre illene tudnod válaszolni.
Aztán egy újabb kérdés:
A Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezete milyen érdekek megvédésére képes ???
A banki adósok legfőbb érdeke ugyanis az lenne, hogy a házaikat, lakásaikat továbbra is magántulajdon formájában lakhassák és ne bérlőként.
Kérdésekkel már bőven elláttunk Á., lassan ideje lenne a válaszoknak is, nemde? Nyugodtan megcsillogtathatod a szakértelmedet, nem vesszük zokon. ... ;)
Ö.T.
Na most akkor jön a lényeg Ö.T.
Törlés1-sohasem adtam ki magam "szagértőnek".
2-teljesen egyetértek azzal, hogy mindez nem az én feladatom lenne és mindennek hangot is adtam, nem egy esetben, mondanám, hogy olvass vissza, de akkor meg azzal vádolnátok, hogy plagizálok:-), de mivel nincs ló , be kell érnetek a szamárral is
3-az egymillió átvert emberrel is egyetértek, sőt ez az egymillió inkább négy millió, mert ennyi kocsihitel is van
4-a BAÉSZ és azon belül szerény személyem, az elsők között mondta ki az átverés tényét, a jogosulatlan tételek felszámítását és bíróságon is bebizonyítottam, anélkül hogy nagyon verném a mellemet, de engedelmeddel még ítélet, konkrétan deviza-forint ügyben, más nem született.A többi ítélet még érintőlegesen sem érintette a nem létező deviza kérdését. Azt meg hogy ez még csak első fokú, hadd ne kérje rajtam számon senki, valamint ugyancsak úttörő szerepet viszek az adócsalási bizonyítás terén, majd eltelik még kis idő és sokan azt hiszik, hogy ezt is ők fedték fel, de sebaj a lényeg hogy lássák
5-ami a lakások megőrzését illeti, a csalás bebizonyítása, a jogosulatlan és törvényellenes deviza árfolyam felszámításának bizonyítása, pontosan ezt a célt szolgálja, ugyanis az adósok valójában túlfizetésbe vannak, de ez túl meredek még sokaknak megérteni, ugyanúgy mint mikor majd négy éve kimondtam, hogy nem történt deviza átváltás, akkor mindenki hülyének nézett, ma már "ezek a mindenkik" természetesnek veszik, hogy nem történt átváltás.
6-bonusz, de csak neked. A magáncsőd intézménye, pontosan azt a célt szolgálja, hogy az dós megtarthassa a szükséges vagyontárgyait. Azért írom és hangoztatom mindig, hogy az amerikai minta szükséges, mert ott a legtöbb esetben még a lakását is megtarthatja a delikvens és a csődeljárás keretében, a bank rá van kényszerítve, hogy tárgyaljon az adóssal, különben futhat a pénze után. Magyarországon nincs ilyen, egy tökéletesen alá és fölé rendelt viszony van, a magáncsőd nélkül, a bank nem tekinti egyenrangú félnek az adóst mert bármit megtehet vele. Ha az adósnak is van egy menekülési útvonal a kezében akkor, már a banknak nem akkora az arca. Próbáltam letompítani a mondandómat, hogy megérthesd. Vagyis amilyen az adjon Isten olyan a fogadj Isten. A jövőben csak szerényen és tisztességesen kérdezz és én is úgy válaszolok.Á.
Köszönet az összefoglalóért Á., erre voltam kíváncsi.
TörlésHa jól értem, az amcsik már behúzták a féket a rablóknak és ez a példa
- a bankárok nagy bánatára - nem maradt országhatárokon belül.
Hogy jogerősen mikorra lesz ebből valami kézzelfogható eredmény, azt nehéz lenne megjósolni, tekintve hogy a jog az idők folyamán hülyére lett penetrálva, de azért valahol a többség akarata mindig is döntő tényező volt.
Ahogy elnézem, Orbán királynak is fel van adva a lecke.
Ha ugyanis négymillió polgára ellen hoz döntést, azzal be is bukja
a koronáját.
Csak tartsd melegen a vasat Á., lesz ebből valami!!!
Ö.T.
Államcsőd, magáncsőd, most már csak ilyen álmaink vannak. Ne higgye senki hogy ezen a ponton meg fogunk állni, mert ha már üres az államkassza és üres a polgárok nagy többségének a zsebe, jöhet a következő: egy miniatúr állam visszaszorítva a nagyvárosokra és azokon belül is a még (meddig?) fizetőképes negyedekre, minden máshol pedig az emberek magukra hagyva a nyomorral és a bűnbandákkal. Ez már korántsem scifi, hiszen éppen most érte el az ország azt a pontot, ahol nem is titkolja a hatalom, hogy vége a csodavárásnak (uniós támogatások, kínai nagy beruházások, széndioxid manna...) és hogy ezentúl mindenki úgy próbáljon túlélni, ahogy tud, például (Pintér szerint) egy kecskéből vagy (egy másik bohóc szerint akinek elfelejtettem a nevét) gombaszedéssel. KriptaszökevényZsuzsi napos csibéire ne számítson senki, arra már nincs pénzkeret és egyébként is az csak a romákoknak jár. Ami pedig a 47 ezer forintos közmunkát illeti, arra se számítson senki, mert természetesen arra sincs pénz. Tanui voltunk immár húsz éve egy ország teljes kizsákmámyolásának, de most vége az előadásnak, tessék szép rendben távozni.
VálaszTörlésmm
Azért van egy nagyszerű hír is: megérkezett a mexikói kábítószermaffia Európában, így kis hazánkban is várhatóan sokkal olcsóbb lesz a kokain amit eddig csak a felső tízezer fogyaszthatott élvezettel. Hát nem gyönyörű dolog a globalizáció? Ez ráadásul remek hír a derék politikusainknak is akik már annyira depressziósok, hogy lassan be sem teszik a lábukat a "munkahelyükre" (parlament): ugyanis a mexikói kábítószermaffiák nagyon bőkezűek tudnak lenni az együttműködő politikusok felé. Hallelúja!
VálaszTörlésmm
Nem kell ezt ilyen feketeben nezni kedves MM. Mind ezek a szenvedesek azert kuld nekunk a Gondviselet hogy beloluk taplalekozva konnyebben emeljuk fel a rezgesszintunket. Ne szabad elfelejteni hogy ezek a szenvedesek is csak illusion!
VálaszTörlésLucifer
mm. valahogy nem tetszik amit írsz, tudom nem azért írod hogy tetszen vagy sem, de még vagyunk páran akik egyelőre nem készülünk kirúgni magunk alól a sámlit és a megoldásokról próbálunk értekezni. Mindannak a levéltömegnek a birtokában amivel rendelkezek, az emberek problémáit illetően, minden okom meg lehetne rá, hogy pesszimistán lássam a világot. De fenére nem akaródzik engem megtörni ez...Á.
VálaszTörlésNaív vagy, Árpi, de örülök hogy legalább elfoglalod magad ezekkel a szélmalmok-elleni levelezős és pereskedős harcokkal (azért vigyázz hogy ne az egódat fújják fel ezek a szélmalmok), mert valóban nem is tehetsz mást. Miattam ne aggódj, nem az vagyok, aki kirúgja maga alól a sámlit, de az sem, aki álmokba menekül a valóság elől. Remélem, hogy még lesz szükség ilyen típusú emberekre is, amikor már az összes álombuborék kilyukadt körülöttünk, mert tudom hogy nem vagyok egyedül és ha bár én már öreg vagyok, vannak fiatalok is.
VálaszTörlésmm
mm. ezt már nagyon sokszor megkaptam, mármint hogy naiv vagyok. Nem kívánok mentegetőzni ez ellen, az idő fogja bizonyítani mindenki tettét. Nem rád gondoltam, amikor a sámli kirúgást említettem, hanem arra amit az üzeneted képvisel. Még nemrég azt írtad ugyanitt bárcsak miniszterelnök lennék és tetted mindezt annak hatására amit a naiv hadakozásaimmal elértem. Azért nagyon csapong a véleményed szélsőségekbe. Ugye azért nem szeretnél te sem egy naiv miniszterelnököt?:-) A szombati találkozón pontosan kitértem erre, hogy rengeteg hiábavalónak tűnő cselekedetet meg kell tenni, pontosan azért, hogy ne szembesüljünk még egyszer azzal, hogy "tetszettek volna forradalmat csinálni". Ezért a hiábavaló, naiv beadványoknak pontosan az a hozama, hogy bebizonyítsa azt, miszerint nem hallgatják meg a nép hangját, ez egy bizonyíték és onnantól kezdve pont ez a hiábavalóság teszi értékessé és nem hiábavalóvá.Paradoxon ez egy kicsit..., de a lényegre térve, amit kifogásolok az a sírás rívás, konkrét túlélési koncepció nélkül. Erre írtam a sámlis példát. Mindenki látja hogy szar van a palacsintába, ennek megállapításához nem kell sok ész, a megoldásához annál inkább.Á.
VálaszTörlésÁrpi, már ne haragudj, de az égvilágon senkit sem érdekelnek a beadványaid néhány blogon kívül. Még a Jobbik is kussol, mint az a bizonyos a fűben, ezt jól tudod. Mindenki már csak a túléléssel van elfoglalva ebben az országban és magasról tojik arra, hogy mi történik a szomszéddal. A politi-kussaink pedig, ha bár nem fenyegeti őket az anyagi csőd, a politikai túlélésükkel vannak elfoglalva, ami csak nemzetiesen hangzó szlogenek még intenzívebb gyártására ösztönzi őket. Most is díjjaznám, ha miniszterelnök lennél, mert akkor talán valami változna a valóvilágunkban, ugyanis egy harcos az, ami hiányzik ehhez az ország élén. Sajnos nem vagy miniszterelnök...
VálaszTörlésmm
Ami pedig a devizahitelesek problémájának a valódi megoldását illeti. a helyzet a következő: a qrmány immár teljesen beadta a derekát a bankoknak, azok pedig nem fogják ajándékba adni az ingatlanokat a fizetésképtelenné vált hiteleseknek, az államnak pedig nincs pénze ahhoz hogy fizessen a hitelesek helyett. Ahhoz, hogy itt valami változzon, egy olyan kormány kellene, amely valóban készen állna az asztalra csapni a bankokkal szemben, nem csak szabadságharcosdit játszani és közben szemet húnyni a kilakoltatásokra.
VálaszTörlésmm
mm. ezen dolgozunk, segítsétek a munkánkat, segítsétek az RVMP munkáját. na este majd még leszek, cső.Á
VálaszTörlésÁllítólag szabadságharcos qrmányunk utolsó hőstette a devizahitel ügyben az, hogy egy új jogszabályt hozzon létre, amely kriminalizálja azokat, akik jelen vannak egy kilakoltatáson és tiltakoznak ellene. Előzőleg pedig szabadségharcos qrmányunk már kriminalizálta a nincstelenné vált emberek utcán tartózkodását, ahogy ez már közismert és ezáltal a kilakoltatottak még rács mögé is kerülhetnek, ha nem tűnnek el gyorsan az utcáról miután elveszítették a lakásukat.
VálaszTörlésmm
Ö.T. itt véletlenül nem téged szondáznak?
VálaszTörléshttp://www.youtube.com/watch?v=1Sb3LhRGJ5I&feature=related
Köss biztosítást, a bankárod életére!
VálaszTörlésHa esetleg olyan szerencsésen alakul a sorsod, hogy ki tudsz menekül a devizahitel csapdából, akkor is csak komoly vesztességgel tudod ezt megtenni. A bankárod sok pénzt keres a te bőrödön. Gondolkodtál már azon, te hogyan tudnál a bankárod bőrén pénzt keresni? Köss biztosítást, a bankárod életére!
Kezdd azzal, hogy levelet írsz a bankodnak. A levélben írd meg, hogy a hitel felvételekor neked azt ígérték, a törlesztő részletek maximum (!) 30 százalékkal nőhetnek, ezzel szemben most 180-220 százalékot fizetsz, és kéred, hogy a bank mérsékelje a fizetési kötelezettséget, a futamidő meghosszabbítása nélkül. Megvárod, amíg megérkezik az elutasító válasz. Nézd meg, ki a legmagasabb rangú, a válaszlevél aláírói közül. Ő a te embered.
Most keress fel több biztosító társaságot és próbálj meg a bankárod életére biztosítást kötni. Ez nem könnyű feladat, mert a bankárod aláírására is szükség lesz. De a biztosítási ügynökök között vannak fiatal csinos, rámenős nők is. A jutalékért képesek megszerezni az aláírást.
A biztosítási szerződés úgy fog kinézni, hogy a biztosítóval te szerződsz, a díjat is te fizeted. A biztosított és kedvezményezett a bankárod lesz. 10 milliós életbiztosítás esetén havi 5-10 ezer forint díjat kell fizetned.
De ha a kedvezményezett a bankárod, akkor neked mi ebben az üzlet? Az, hogy mivel te fizeted a díjat, jogosult vagy a szerződési feltételeken változtatni. És fogsz is változtatni úgy, hogy te legyél a kedvezményezett. De várnod kell 2-3 hónapot, amíg más adósok is megkötik bankárodra a biztosítást, összesen akár több száz millió forint értékben.
Ezután már csak várnod kell. Ahol az adósok akkora értékben vették fel az adott poziciót, ott bármi megtörténhet...
velorex,ezek a marhaságok már támadásnak számítanak a honlapod színvonala ellen.Jó úton jársz!Á.
VálaszTörlés"NévtelenMar 12, 2012 08:02 AM
Köss biztosítást, a bankárod életére!"
Fosol apukám, hogy neked is kötnek életbiztosítást? :)
TörlésKíváncsi leszek arra, hogy mi fog beindítani itt valamit. Ez az USA-mintára való magáncsőd nagyon nem hülyeség, ahogyan szerintem az sem az (nem minden államban van így, ha jól tudom), hogy bizonyos körülmények között jogilag sem okoz semmiféle problémát az, hogy pusztán, nemes egyszerűséggel megvéded magadat a saját házadban, lakásodban.
VálaszTörlésTavaly olvastam az alkotmány-tervezetet. Véleményem szerint az alkotmánynak (lévén, hogy alapvetésről van szó) illene elférni egy szellős oldalon, és úgy általában az egész törvénykezésnek egyszerűnek kellene lennie, és nem olyan fölöslegesen nyakatekertnek, mint amilyen. Vámokkal kapcsolatos törvényeket olvastam inkább a tavalyi évben, és ott is túlságosan agyon van valami magyarázva, és ennek ellenére sem egyértelmű - előítéleteim szerint törvényeink java része ilyen.
Ami pedig úgy általában véve érinti a csődöt, adósságot, stb ... szokták volt mondani, hogy a történelemkönyveket a győztesek írják. Ez valahol nagyon is igaz (még, ha csak időlegesen is), és nyilván így van ez azzal a kérdéssel, hogy valójában ki is tartozik kinek, és mennyivel, és milyen pénznemben, stb ... ma is a fegyver az úr, legyen szó bármiről. A pénz világa éppen olyan dogmákra épül, mint bármelyik vallás hitvilága. Mese habbal, amit talán azért találtak ki, mert a világ bizonyos részén az emberek unatkoztak, és kellett valami jó kis játék.
Ez lett belőle.
g
A magancsod egy nagyon jo dolog. Ha valaki magancsodbe esett bele akkor mar nincs semmi neki es ezert sokkal konnyebb neki elszakitani attol a materialista gondolkodastol ami megakadalyozza a rezgesszint emelkedeset. Minden csak illusion nem kell felni a magancsodtol es attol hogy elveszik a lakasodat meg az autodat mert az csak esejt ad a rezgesszint emelesere.
VálaszTörlésLucifer
A magancsod azert is nagyszeru dolog mert ha valakit magancsodbe boritanak akkor elherdarverezik a lakasat, autojat es persze elveszik tole a maradek penzet is ha van meg hogy ki legyenek fizetve azok akiknek tartozik a magancsodbe belesett ember. Es akkor itten jon meg egy marvelous dolog, ha valakinek mar nincsen semmije akkor a gyrekeit is elveszik tole a gyamhivatal mert ugye a szuloknek mar nincs se lakasuk se penzuk es sok esetbe meg munkaallasuk sem. Ez pedig azert marvelous mert ha mar nem kotik le a gyerekek a szulok figyelmet es erejet akkor meg nagyobb esejuk van a szuloknak arra koncentralni hogy emeljek a rezgesszintuket hogy at tudjanak maszni konnyen a dimension shiften.
VálaszTörlésLucifer
És te kimásztál már?
TörlésBuddha Béklyónak nevezte saját fiát, Mohamednek meg volt egy rakás felesége, és gyereke. Mégis mindketten megvilágosodtak. Mindenre van példa, és ellenpélda, de ettől függetlenül, ha írsz valamit, csak a saját tapasztalataidról beszélj, mert minden más csak elmélet. Ha még ez (fél)igaz is lenne, akkor sem a te valóságod részét képezné ez a dolog.
Nekem valami sántikál ebben a dologban: pár ezer évet eltöltünk itt, és aztán egy csapásra megoldódik minden. Ez az év valószínűleg pont olyan lesz, mint a többi, és annyit fogsz megélni, mint amennyit letettél az asztalra.
Lucifer,
VálaszTörléstévedsz, a magáncsőd esetén tiszta lappal indul az adós, az őt csőbe húzó bank pedig be kell érje az addig befizetett összegekkel, és legfeljebb az elárverezett ingatlan vagy ingóság értékével. Persze csak akkor, ha a magáncsőd törvényt úgy alkotják meg, hogy az életet az újrakezdést védje az élettelen pénzzel szemben. A céges csődök esetében hasonló a helyzet, ha bedőlt a társaság, akkor annak vagyonának mértékéig lehet behajtani a tartozásokat, a többiek leírják veszteségként az elvesztett követeléseket...
Nincs további követelési lehetősége a banknak, a volt adós újra kezdheti az életét a kamatrabszolgaság terhe nélkül, legfeljebb néhány évig nem igényelhet újabb hitelt, akinek bedőlt a hitele. Ez nem jó a csalafinta bankoknak, azért vagy itt Te is, hogy butaságokkal megpróbáld eltéríteni az egyszerű embereket a magáncsőd intézményének kiharcolásától, ha jól látom.
Észre kell venni mindenkinek, hogy 1-2 magáncsőd "normál üzemben" is bekövetkezhet, de az, ami magyarországon történik több millió emberrel, az nem az emberek felelőtlenségének, hanem egy bűnszövetkezetben elkövetett csalásnak az eredménye. Ezt kell mindenkinek tisztázni a fejében, aztán lehet tisztázni azt is, hogy a csalás áldozata, vagy elkövetője-e a bűnös. Szerintem az utóbbi... Marvellous dolog ez Luciferkó.
Horus
Horus, üdv a fedélzeten. Tisztán, egyszerűen és józanul látsz, higgadtan kommunikálsz. Á.
VálaszTörlésLucifer egy idióta, nem kell vele foglalkozni. Csak arra jó, hogy rámutat mekkora ökörségek a szeretetrezgésdi, a dimenzióváltás és az efféle lilaködös mesék. Abban viszont igaza van, hogy magáncsőd esetén az illető minden jelentős vagyontárgyát és az esetleg megtakarított pénzét is elvehetik amennyiben a hitelre felvett ingatlanok és/vagy ingóságok elárverezése nem fedi teljesen a tartozást a hitelezők felé, ami a devizahitelek esetében könnyen előfordulhat, hiszen gyakrán óriási mértékben nőtt az adósság miközben az adott ingatlan/ingóság piaci értéke nagyon csökkent a gazdasági válság miatt. Sajnos arra is rámutat lucifer, hogy a magáncsőd eljárás vége könnyen a gyerekek gyámhivatalba helyezése is lehet, hiszen amennyiben a szülők lakásnélkül maradnak az eljárás végén, erről értesítést is kap a gyámhivatal, akinek szabályszerint akkor intézkednie kell. Ha viszont nem történik magáncsőd eljárás, a szülőktől akár vissza is vehetik a bankok a lakást, ők (a bankok) nem fognak törődni azzal, hogy értesítsék a gyámhivatalt és ez esélyt ad a szülőknek, hogy megtartják a gyerekeket, ha nehéz körülmények közt is.
VálaszTörlésmm
A bankoknak pedig azért kedvezne a magáncsőd eljárás (ezt már előzőleg megírtam, de úgy tűnik hogy egyesek nem olvassák mások kommentjeit), mert ezáltal már nem nekik kellene erőszakkal visszavenni az ingatlant/ingóságot (pl autót), hiszen maga az eladósodott illető kérne a magáncsődöt aminek az alapfeltétele a ki nem fizetett ingatlan/ingóságról való lemondás. Ezentúl, ahogy az előző hozzászólásomban írtam, magáncsőd eljárás esetében, ha az ingatlan/ingóság árverezése nem fedezi az adósságot a bank felé, az eladósodott többi vagyona is árverezésre kerülhet, ami nem történhet meg ilyen automatikus módon ha nincs magáncsődeljárás. Észnél kell lenni: ha a magáncsőd olyan sétagalopp lenne, mint ahogy egyesek itt képzelik, akkor gyakorlatilag minden banki hitelezés megszűnne, hiszen ha valaki nem tudna fizetni, egyszerűen magáncsődöt kérne és visszaadna egy már használt ingatlant/ingóságot a banknak aztán ennyi: a bankok lennének egyértelműen a vesztesek, ami ugye tudjuk hogy nem fordulhat elő a valóvilágban.
VálaszTörlésmm
mm
mm. már ne haragudj, de nagy ökörség az amit írsz, és ez is alátámasztja, hogy helyesen ítélem meg a problémát.
VálaszTörléshttp://kaslerarpad.hu/?p=617
Árpád, ha nem így lenne, akkor Magyarországon elsőként jönne létre egy olyan magáncsőd törvény, amely nem a hitelezőknek (bankoknak) kedvezne elsősorban. Én közgazdászként tudom, hogyan működik a magáncsőd azokban az európai országokban, ahol van ilyen, de úgy látom hogy te nem vetted a fáradságot utánanézni. Álmodozni persze lehet, de ez eddig nem igen jött be Magyarországon. Egyébként nem kell harcolnod a magáncsőd törvényért, mert narancsék úgy is be akarják vezetni, esetleg miután bevezették majd azok védelmébe írogathatsz bírósági feljelentéseket, akik azt hitték hogy a magáncsőd az ő érdekeik védelmében lett kitalálva.
VálaszTörlésmm
mm. e témában itt ez az utolsó megjegyzésem, azért írok amerikai mintát, mert ismerem, elsőkézből. Az adós érdekét szolgálja teljes mértékben! Ezzel lehet ellentmondani de felesleges. Vagy hiányos ismeret mondatja az ellenkezőjét vagy a szándékos megtévesztés. Aki érti érti, aki nem, hát nem.Á.
VálaszTörlésLazuljatok!
VálaszTörlésHinnétek, hogy 109 millióan nézték meg EZT a klipet???
Gotye - Somebody That I Used To Know (feat. Kimbra)
http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY
Amúgy jó a szám, az a meghökkentő fajta... :) Főleg a kis "Kleopátra" csaj...
És persze az is jellemző, hogy a Petőfi rádió hozta el a magyarok számára ezt a számot is. A "kereskedelmi" rádiók mind elmehetnek a pcsába! Igazi kultúrát csak a közszolgálati rádiók nyújtanak.
Ha másban nem is, a zenei ízlésben kezd körvonalazódni egy "slágerektől" mentes, műértő világközönség. A zene amúgy is az a közös nyelv, amit mindenki ért.
TT
Attól tartok Árpád, hogy téged nem a bajba jutott emberek megsegítése érdekel valóban, hanem hogy fontosnak érezhesd magad. Remélem, hogy tévedek.
VálaszTörlésmm
Figyelj mózes, biztosíthatlak hogy tévedsz, de nagyon ügyesen forgatod a szavakat.
TörlésÚgy látom, hogy most már nyíltan átcsaptál azok táborába, akik próbálnak lejáratni, volt már néhány pálfordulásod, egyel több vagy kevesebb nem számít.
Mindössze annyit erről, hogy érdekelne közgazdászi véleményed, jó sok végzettséged van, pszihológus is vagy , közgazdász is, meg limuzin bizniszed is volt, kár hogy törölted korábbi írásaidat...
Mit tudnál mondani azoknak akik após, anyós nevére vesznek egy olcsó járgányt, hogy dolgozni járhassanak, mert a saját nevükre nem tehetik mert utána nyúl a végrehajtó, mit mondasz azoknak a zenészeknek akik átíratják barátaik nevére a dobjaikat és zenefelszerelésüket, mert el vinné a végrehajtó, így legalább egy két lakodalomból bejön pár forint, holott a zenecucc nem hitelből lett véve, mit mondasz azoknak akik hazugságra kényszerítve, soha fel nem, vett összegekről íratnak közjegyző előtt elismervényt és kérik a bíróságot, hogy nyugdíjukból vonják le a 33%-ot ezekre, így pár évig nem nyúlhat utánuk a végrehajtó és mit mondasz azoknak a rendőröknek, tanároknak akik leszereltek és Angliába mosogatnak, mert itthon lenyúlnák a fizetésük egy részét, olyan virtuális követelések miatt amit valójában sohasem vettek fel. Ezeknek mit javasolsz? Azt hogy megszívták? Az a kérdés inkább, hogy te kit és mit képviselsz?! A magáncsőd nem egy ideális állapot, de a csődbejutottaknak egy utolsó szalmaszál, és ha a bajba jutott emberek érdekei ellen ágálsz úgy fektetlek két vállra téged is mint ezt az egész Csányis bohózatot.Á.
Így van Árpád, mind ez vagyok, illetve voltam mert már csak nyugdíjjas volnék. Azért lettem pszichomókus, hogy segítsek az embereken, de mivel sosem akartam becsapni őket (pl valamiféle pszichoanalízis svindlivel) nem is számíthattam arra, hogy igazán pénzt keressek ezzel a szakmával és ezért lettem közgazdász is, illetve ezért lettem vállalkozó is a taxis szakmában (limuzin szervice). Nem vitatkozok tovább veled, mert az a típus vagy, aki csak a saját kárából tanul, ha egyáltalán tanul. Azonban, gondolj erre: a magáncsőd, ahogy ez Európában szokott működni, azt jelenti, hogy az eljárás végén már fel sem merül a kérdés, hogy az illető saját nevére vagy valaki más nevére vehessen mondjuk egy autót, mert ha a magáncsőd eljárés elején volt is rá pénze, az eljárás végén már nem lesz. Ami pedig a munkaeszközöket illeti (pl a zenész esetében), azt sem így, sem úgy nem veheti el senki ha az eszköz ki van fizetve, mert az munkaeszköznek számít (tudom, éppen van egy ilyen dobos sógorom). A magáncsőd azt jelenti, hogy amennyiben lenne egyszer egy becsületes magyar kormány, a devizahiteleseknek már nem állna módukban kártérítést kérni a szélhámos bankároktól, hiszen a magáncsőd feltételeként egyértelműen elfogadták volna jogilag a banki helyzetüket, ami a bankok számára a dossziék végleges lezárását jelenti. Nem véletlenül támogatja a magáncsődeljárást a narancs hartalom és az sem véletlen persze, hogy a bankok nem tiltakoznak különösen a projekt ellen. Slussz.
Törlésmm
mm. hát ennyire támogatja a hatalom....Á.
Törléshttp://index.hu/gazdasag/magyar/2012/03/13/nem_lesz_itt_magancsod/
Ismét naív vagy, Árpád. A bankok éppen azt a magáncsőd megoldást nem támogatják, amiről te álmodozol és ezt az utat előre is lezárják a narancs hatalom számára, aki így majd mondhatja hogy nem rajta múlott. Olyan magáncsődöt viszont szerintem be fognak vezetni, mint amilyen van pl Franciaországban vagy Belgiumban és ami sokkal inkább a hitelezőknek kedvez, mint a hitelfelvevőknek. Várd ki a végét, de főleg ne várj semmi olyan magáncsődtörvényt a kormánytól. amely a hiteleseknek kedvezne. Már csak azért sem, mert akkor a bankok végképp minden hitelezést megszüntetnének a lakosság felé, amit ugyan jelenleg meg is szüntettek, de még mindig azt igérik, hogy újra beindítják ha így meg úgy. Az pedig nem mindegy, hogy a magáncsőd kinek kedvez (hitelező vagy hiteles), akkor sem ha minden esetben magáncsődnek hívják a menyasszonyt, akkor is ha puncija van meg akkor is ha fütyije van.
Törlésmm
Figyelj mózes, most már tényleg lezárom ezt a vitát. Te annyira ellentmondasz önmagadnak, ami a józan ítélőképességedet kérdőjelezi meg. Á.
TörlésEn A-nak adok igazat a magancsod egy wonderful dolog es TTnek is igaza van mert Gotye az egyik kedvenc enekesem nekem is es telleg imadom ot mert nagyon sokat tesz ez az igazi kozmopolitan nagy muvesz a nemzetkozi gay kultura elismeresehez.
VálaszTörlésLucifer
Marcius 27 Gotye New-Yorkba lesz concert a Webster Hallban ha valakit erdekel en mar megvettem a jegyet es mar nem is lehet tobbet venni minden overbooked es mar alig varom big fun lessz.
VálaszTörlésLucifer
Juniusban meg Budapesten utazok mert meg akarom nezegetni a gay olympic jatekokat es akkor lehet majd talalkozni is velem aki akar itten a blogon es meg magyarazom neki hogyan emelgetni rezgesszintet hogy at tudjon menni a dimensional shiften os is.
VálaszTörlésLucifer
Kétségtelen, hogy minden józan észnek ellentmond a banki szféra, a pénz eszközével, gyakorolt, kisajátított államhatalma!
VálaszTörlésMáskor is írtam e kérdésről:
Az állam alárendelt helyzetbe hozását meghatározóan a Fekete-Marjai páros ügy-intézte! Marjai gyakorlati végrehajtója, az állam teljes támogató súlyával, a minden ésszerű határon túl favorizált és monopolhelyzetbe juttatott Demján Sándor volt. Megállapítható, személyében nem nyúltak mellé.., sajnos! Szerepéről érdemes lenne őt megkérdezni, hogy miként vélekedik...
Lehetséges, hogy tudatában volt, hogy mit cselekszik, lehet, hogy csak elfogadta a számára hihetetlenül kedvező helyzetet. Imponálhatott neki, hogy kapcsolati /korrupciós/ tőkéjét erősítve, szolgálatok sorozatát teljesíthette "fontos" emberek felé... Lehetséges, hogy e kapcsolatokat nem hagyta elsorvadni, azaz kamatoztatta? A semmiből /tőlünk/ jövő vagyona erre látszik mutatni...
Közösségünk, az ország lakossága, a nemzet, ezzel a felfogással nem ért egyet, nem érthet egyet! Milyen alapon ítél halálra embereket, milyen alapon zavarhat világgá, száműzhet tízezreket, hozhat milliókat élhetetlen helyzetbe egy ellenségesnek bizonyuló, gonosztevő, bűnöző gazdasági maffia, mely az államhatalom jogkörét is jórészt kisajátította!?
Gyöngyösi Zoltán/p
Milyen furcsa, hogy ennek a luciferkónak pont Mózi nem reagál az írásaira, pedig Ő aztán nem szereti, ha ilyen irányba megy a blog.
VálaszTörlésErgo...
TT
Mit kellene reagálnom egy félnótás szeretetrezgőre, TT? Ez inkább a te asztalod.
VálaszTörlésmm
Honnan került elő ez a Lucifer?
VálaszTörlésHa már itt tartunk,azért megy az "olimpiai játékokra",amit a buzik rendeznek hogy ott is szeretetrezegjen?
Kit akar átprogamozni?Azokat akik ezt az olimpiának nevezett valamit finoman szólva is ellenzik?
Hát ha lehet ebből én kimaradnék.
Csongor
Ugyan már Csongor, nem vagy modern. A homók, a leszbik, a biszexesek, a szadomazók és a pedofilok a jövő. Az első három kategória már ki is került az elmezavarok listájából, a pedofília pedig valszeg 1-2 éven belül szintén "normalizálva" lesz. Immár egy modern ország vagyunk, Csongor, nem vetted észre? A szenpétervári önkormányzat éppen most helyezte törvényen kívül a szexuális deviánsok önmutogatását (buziparádék meg ilyesmi) és a Putyin kormány ugyanezt szándékozik tenni egész Oroszország területén, de tudjuk hogy náluk tombol a sötét középkor, ugyebár? Szerencsére nálunk a (kötelező) kulturális fejlődés tombol, ami talán valahol azzal is össze van kapcsolva, hogy lassan világrekorderek leszünk ami a depressziókat és az öngyilkosságokat illeti. Hajrá hajrá, csak így tovább.
VálaszTörlésmm
Mit jelent az hogy felnotas? Biztos valami csunyat ugye? Ez az mm nekem nagyon nem tetszik de orulok hogy vannak igazan pozitiv rezgesu fiuk is itten.
VálaszTörlésLucifer
Lebuktál Mózi az "álneveddel", ne is erőlködj tovább szerintem, nincs értelme.
VálaszTörlésTT
Megzavartam a szeretetrezgésedet, TT? Ha nem vigyázol, lassan minden bokorban mm-et fogod már látni.
VálaszTörlésmm
Miattam ne veszekedjetek fiuk és mindenkit nagyon szeretek es mindenkinek imadkozok hogy nagyobb legyen a rezgesszinte mert mar nem sok ido marad a nagy dimensional shiftik amit a majak is megjosoltak.
VálaszTörlésLucifer
Nyílt levél, országgyűlés, magáncsőd, és a többi.
VálaszTörlésMindez annyit se számít már, mint egy pár dingókutyavese.
Felismersz engem?
http://index.hu/tudomany/masat1/2012/03/14/kinyilt_a_magyar_muhold_szeme/
VálaszTörlésA saját nevén blogot vezető Antalffy Tibor antiszemita, és a rabló bankárokat védő, újfasiszta zsidónak szeretném a figyelmébe ajánlani ezt a portált :
VálaszTörléshttp://temetkezes-mirtusz.hu/
Itt a legkedvezőbb áron lehet hamvasztás rendelni. :)))
Üdvözlettel : kökörcsin
Kökörcsin, belenéztem Antalffy blogjába és nem bántam meg, az éppen mostani bejegyzése baromi jó: http://www.antalffy-tibor.hu/?p=5453 Van írói vénája az öregnek.
VálaszTörlésmm
" Írói vénája" az van. De csak az van, mert becsülete, tisztessége és gerince az nincs. Antiszemita, neofasiszta és kiáll csaló bankok mellett. ( Mindezt úgy, hogy közben zsidó származású.) Szokatlan "összetétel" .
TörlésÜdv : Kökörcsin